recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix US / DK
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix US / DK

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Slotski Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slotski Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix US / DK
    Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 02:03
Hej kloge hoveder

Jeg har oprettet mig på unblockus og fulgt guiden, og er nu på en netflix, og fundet bl.a. CSI Miami og den seneste sæson, men jeg syntes umiddelbart ikke oversigten under film er så imponerende. Gør jeg noget forkert siden der ikke rigtig er nogen nyere film på?

Jer der roser US netflix, hvad er det der er på us som ikke er på den danske (er det mest serier og spil, eller kan nogen af jer komme med film eksempler).

Redigeret af Slotski - 18-Oktober-2012 kl. 02:03
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12508
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 03:35
Spil? Netflix har intet at gøre med spil.

Umiddelbart kan du ikke få en liste over alt Netflix har at byde på; søg og du skal (måske) finde.

Der er mange nyere film, men du bliver skuffet hvis du havde regnet med at se ALLE de nyeste film på servicen. Det kan abonnementsprisen på $8 slet, slet ikke bære.
Til top
hitolaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2009
Sted: Denmark
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hitolaus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 07:58
Du vil kunne få et overblik over film på Netflix US på http://instantwatcher.com/.

Men som Naiera siger, så kan du selvfølgelig ikke forvente det nyeste indhold, ... you get what you pay for.
Jakob Hilarius Nielsen
Mine Plex Plugins: DR-TV, TV3Play
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu