|
Netflix US / DK |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Slotski ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 02:03 |
Hej kloge hoveder
Jeg har oprettet mig på unblockus og fulgt guiden, og er nu på en netflix, og fundet bl.a. CSI Miami og den seneste sæson, men jeg syntes umiddelbart ikke oversigten under film er så imponerende. Gør jeg noget forkert siden der ikke rigtig er nogen nyere film på? Jer der roser US netflix, hvad er det der er på us som ikke er på den danske (er det mest serier og spil, eller kan nogen af jer komme med film eksempler). Redigeret af Slotski - 18-Oktober-2012 kl. 02:03 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12508 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spil? Netflix har intet at gøre med spil.
Umiddelbart kan du ikke få en liste over alt Netflix har at byde på; søg og du skal (måske) finde. Der er mange nyere film, men du bliver skuffet hvis du havde regnet med at se ALLE de nyeste film på servicen. Det kan abonnementsprisen på $8 slet, slet ikke bære. |
|
![]() |
|
hitolaus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du vil kunne få et overblik over film på Netflix US på http://instantwatcher.com/.
Men som Naiera siger, så kan du selvfølgelig ikke forvente det nyeste indhold, ... you get what you pay for.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |