recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix via Apple TV på Philips 6000-series
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix via Apple TV på Philips 6000-series

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lasse2211dk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Januar-2014
Sted: Aars, Danmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse2211dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix via Apple TV på Philips 6000-series
    Sendt: 27-Januar-2014 kl. 18:18
Hej.

Jeg har et 55" Philips PFL6158S TV som jeg er rigtig glad for. Jeg ved godt, at jeg kan se Netflix via den indbyggede app men jeg har også et Apple TV 3, som jeg foretrækker at bruge pga. det lidt pænere bruger interface.
Desværre oplever jeg, at billedet med jævne mellemrum hakker voldsomt meget i Netflix når det kommer fra ATV men bruger jeg tv'ets eget Netflix er der ingen problemer. Den eneste løsning, som jeg har prøvet er at slå Pixel Precise HD fra på det HDMI input hvor ATV sidder og så fungerer det fint dog på bekostning af der ikke er så meget dybde i billedet længere.
Jeg har også en WDTV Live, som bruges til amerikansk Netflix men her kan jeg til gengæld godt bruge Pixel Precise HD uden problemer.

Jeg ved godt at de her billedforbedrings-teknologier har sine bagsider, men om det så er det der giver mig problemet eller om der måske er en 'bug' i Apple TV ved jeg ikke.
Er det bare ærgerligt, Sonny Boy - sådan er det bare eller er der måske et andet løsningsforslag ?

På forhånd tak for hjælpen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu