|
Netflix via indbygget app eller ATV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-December-2019 kl. 11:02 |
Hejsa
Jeg har fået et LG C9, der primært bruges til Netflix. Jeg har et ATV 4K. Er der nogle tekniske eller teoretiske ting, der gør den indbyggede Netflix app bedre eller dårligere end ATVs? Jeg kan ikke umiddelbart se nogen forskel. |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du bruger en forstærker, så vil du med ATV 4K få Atmos lyd.
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Det vil du da også kunne med Netflix appen på tv-et.
![]() |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
TV'et har eARC, så det vil virke gennem TV'et også. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
ATV kan skifte framerate efter det der afspilles. Det kan WebOS (vist nok) ikke.
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Som Nagash nævner. Brug din Apple TV 4K, hvis det er billedkvaliteten, du prioriterer. Den kan automatisk skifte billedfrekvens ift. indholdet. Det gør app'en på webOS ikke.
Omvendt kan Apple TV 4K ikke vise Netflix's interaktive indhold.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |