|
Netflix via TV |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej, Danske kan ikke vælges, og jeg har på WD's forum fået bekræftet, at boksen ikke understøtter danske bogstaver. Jeg ved ikke, om den kommer til det.
|
|
![]() |
|
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 343 |
Jeg tror jeg vil prøve at købe en Minix Neo X7, når den kommer på lager hos www.medieafspiller.dk .
Det skulle den komme her i løbet af oktober. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19653 |
Start med at købe en Apple tv, så kan du komme i gang med netflix. Herefter kan du så eksperimentere med diverse obskure bokse som kan alt muligt og altid falde tilbage på din apple tv, når de andre bokse driller.
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |