recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NETFLIX virker ikke på Toshiba 55L7463DN
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NETFLIX virker ikke på Toshiba 55L7463DN

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hmp Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hmp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: NETFLIX virker ikke på Toshiba 55L7463DN
    Sendt: 16-September-2015 kl. 06:56
Jeg kan godt få det røde NETFLIX velkomstbillede samt valget om ny bruger eller eksisterende bruger.
Når jeg så prøver at logge ind på NETFLIX app og har indtastet bruger-mailadresse, next, password, next --- så sker der ikke mere --- sort skærm.....
Så må TV slukkes of tændes efter lidt tid for at få TV billede på igen.
Kan godt surfe på nettet og fx. YouTUBE app virker også ok.
SW on tv: 8.1.97.09.01.1.
Hvad kan være galt?
Til top
jeps Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Juli-2004
Point: 234
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jeps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2015 kl. 11:48
Tja, jeg oplevede det samme i morgen på mit Panasonic CX750E.
Netflix virker fint på tablet og PC, så jeg formoder at det er Netflix.

Det er nok Netflix, som roder med et eller andet.
Til top
hmp Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: DK
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hmp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2015 kl. 12:34
Hmmm ja måske - sagen er at jeg også har en Samsung HDD som GODT kan komme ind på NETFLIX....
Tænker at netværk på Toskiba TV måske skal sættes manuelt med noget DNS adresse eller andet?
Det virker som TV "fryser", så når man går i TV setup så er ikke alle menupunkter aktive - man kan fx. ikke komme ind i "Installation" men godt ind i "Billede" og "Lyd". Og der er IKKE TV billede på TV før end der har været slukket nogen tid.
Altså det virker ikke som om at det er i den fjerne ende af internetforbindelsen at der er knas, men at det er i selve TV at det går galt....

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu