recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NETFLIX VS. LG PZ950W ?!?!?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NETFLIX VS. LG PZ950W ?!?!?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bette_casper Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bette_casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: NETFLIX VS. LG PZ950W ?!?!?
    Sendt: 20-Januar-2013 kl. 20:30
Halløj derude ! 

Jeg er den heldige ejer af LGs topmodel fra forrige år, altså pz950w ?
men men, nu vil jeg jo også gerne med på NETFLIX bølgen, og blev derved pænt skuffet da mit LG smart-tv ikke kan klare udfordringen ??
Det mærkelige er at eksempelvis Viaplay er tilgængeligt som app, men ikke NETFLIX...
Can someone tell me WHY? 
-og er det muligt at opdatere, selvom tv'et siger det er opdateret :-)  

Mvh
LG PZ950W 60" - PS3 - Onkyo TX-SR307 - Tangent Millennium 100 - QLN QuBiC FS 500 - JPW ML310 - JBL ES250P - Logitech Harmony 525
Til top
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2013 kl. 08:40
Forstår ikke folks overraskelse over at deres ældre tv ikke er 100% up to date. Jeg forventer da heller ikke at en bilforhandler kommer 2 år efter og installere en ny GPS i en bil - det er lir som ikke er nødvendigt for funktionen af produktet = noget man ikke kan forvente at få forærede. Der er så mange forskellige og relativt billige måder at få GPS i bilen og Netflix på tv'et, og selvom det er en ekstra dims i forruden eller på hylden, så går det nok også.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bette_casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2013 kl. 09:05
ÆLDRE TV?!?!?! Kan ikke se hvordan du kan drage konklusioner, om hvorvidt netflix er en nødvendig funktion eller ej, og så især på andres vegne?!?!  I øvrigt kan du da på ingen måde sammenligne en bil og et fjernsyn, bilen er en solid fysisk genstand, som du ikke lige ændrer på, jo, du kan selvfølgelig sætte en anden radio i, hvis du altså ikke har 20 tommelfingre :-) og hvad fjernsynet angår, er det jo efterhånden en computer, som dermed kan opdateres, som jeg tidligere har skrevet! -derfor vil du jo forvente at disse apps er mulige at opdatere. Og hvis du gad at forholde dig til emnet, og læse den linkede artikel ovenfor, vil du vide at denne app er tilgængelig i andre ikke europæiske lande.
>>bortredigeret p.g.a. sprogbrug<<

Mvh Tongue

Redigeret af Henrik B. - 21-Januar-2013 kl. 11:28
LG PZ950W 60" - PS3 - Onkyo TX-SR307 - Tangent Millennium 100 - QLN QuBiC FS 500 - JPW ML310 - JBL ES250P - Logitech Harmony 525
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bette_casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2013 kl. 20:37
Fesent admin, might as well close the thread. 

troede bare et forum var til diskussioner, og når nu denne "Andersss" kommer med en meget diskutabel og provokerende statement, ser jeg kun god grund til at føre den videre.
og det var i øvrigt ikke mig der bragte den lettere sjofle bemærkning på banen. Jeg gav den bare yderligere god mening..

peace out  og mvh
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2013 kl. 09:09
Der kan nemt være hardwaremæssigrbegrænsninger i sådan et tv. Jeg tør dog ikke sige om der er.
Mit standpunkt har jeg meldt ud, og det er ikke kun i dette tilfælde at jeg står sådan et sted.
Men skal bare huske på i den her forbrugsverden vi lever i, så er der ingen producenter som ligefrem deler ud af kronjuvelerne uden at få noget igen. I så fald i de kunne ligge Netflix på dit tv, så har de nok vurderet at det ikke kan betale sig for dem.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bette_casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 14:59
duuuuude - you just don't get it.
hvis du havde været bare en anelse skarpsindig og læst den artikel, som en admin tilsyneladende har fjernet, ville du, med dine naive øjne, kunne læse dig frem til, at der allerede findes en Netflix app til det selv samme tv i udlandet (uden for eu). Grunden til at vi ikke har denne i DK, er pga af nogle restriktioner som en eller anden klaphat i eu har fundet fordelagtige. Så nej ingen "hardwaremæssigebegrænsninger", hvis det i det hele taget er et ord Clown 
Til top
mortenkn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-December-2004
Point: 325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenkn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 15:40
Ejer lillebroderen til dette TV. Så LG må meget gerne aktivere Hbb TV på denne model (som den har i Tyskland). Igen en tåbelig software-begrænsning.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 15:51
Jeg har andet at bruge min tid på end at opsøge eksakt viden om samtlige tv modeller der findes. Ved at jeg netop skriver "hardwaremæssigebegrænsninger" (som skulle have været to ord), så tager jeg netop forbehold for at det fysisk er umuligt og ikke kun er spørgsmål om software :)
Havde jeg vist at andre fint kunne få Netflix, ja så ville situationen være en helt anden hehe.
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 22:59
Netflix app'en i Norden er anderledes end f.eks. USA, derudover kan der Være hardware mæssige forskelle mellem samme model på tværs af landene.

Du kan prøve at købe adgang til Unblock og se om du kan få adgang til den Amerikanske Netflix via tv'et. Muligvis skal du ændre landet i service menuen, dette skal du dog være meget forsigtig med, da du nemt kan ødelægge tv'et her.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bette_casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2013 kl. 12:29
Tjae, tror bare jeg nøjes med at køre skidtet over PS3. Det spiller ganske udmærket Smile

Men tak for svarene (: 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu