|
Netflix |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Marts-2012 kl. 21:37 |
Har endelig fået taget mig sammen til at få oprettet en Netflix-konto via min PS3 + lidt ninja tricks. Det fungerer bare 100%, og selve kataloget er enormt.
Dog lader det til, at man ikke kan få Netflix' app til smartphones til at virke i EU. Nogen som har haft held med at få det til at virke i DK - uden custom ROM? PS. Jeg har en Desire S |
|
![]() |
|
buenso80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Ukke
Netflix app kan kun ses og downloades hvis du snyder google play til, at tro, at du befinder dig i US. Brug evt. market enabler og tryk "fake provider" . For at gøre brug af app´en er du nødt til at være på wifi og bruge vpn eller ændre dns servers(unblock us) |
|
![]() |
|
beamer ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
App til Android SetDNS kan sætte den dns, som unblockus fortæller dig at bruge. Når det er i orden: Android 2.2 eller nyere forlanges også for at installere Netflix app. Hvis du så har en Netflix konto, så skulle det køre på en smartphone/tablet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |