|
Netflix |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juli-2012 kl. 19:52 |
Jeg har 2 spørgsmål omkring netflix som jeg håber I kan hjælpe med:
1. Hvor lang tid går der fra en film får premiere til den er i netflix? 2. Er serier som BBC's natur programmer også blandt de serier man kan streame? På forhånd tak for hjælpen... |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12497 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1. Det er forskelligt fra film til film. Desuden er der slet ingen garanti for, at alle film overhovedet ender på Netflix.
2. Jeg kan se at de har Den Blå Planet, så noget har de i hvert fald. |
|
![]() |
|
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der kommer ikke ret mange præmiere film på netflix....det er mest gamle film - læs 2 år - og mindre kendte nyere film.
Så man skal ikke købe netflix hvis det er i en forventning om at se de nye præmiere film. Mht. til den blå planet så må jeg være svar skyldig. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |