|
netflix |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
speedy911 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2012 Sted: Viborg Status: Offline Point: 94 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 07:56 |
er der en netflix app til boxee box?
|
|
VH
Speedy911 |
|
![]() |
|
dynrambo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2010 Status: Offline Point: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det gad jeg også godt vide - har nemlig opgraderet fra WD TV LIVE (1 gen) til Boxee, for at kunne bruge netflix...
Ud fra hvad jeg kan læse mig til på boxee's hjemmeside, så er netflix appen begrænset/låst til US og Canada. Jeg har skrevet til Boxee, og bedt dem om at "låse den op". Jeg vil anbefale alle andre boxee ejere til at gøre det samme - er vi mange, så kan det være de snart får fingeren ud. |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Spørgsmål...
Jeg har fået en mail fra Spotify om at jeg har fri netflix til januar.. Fint ... men det kræver stadig at man indtaster Kreditkort informationer....
Nu kan jeg jo ikke se hvordan netflix portal ser ud, og mit største problem er at hvergang taster kreditkort informationer, så bliver man jo AUTOMATISK sat op til Renewal (PS + / Viaplay / Hulu også videre)
Er det muligt bare at fjerne et hak et sted, så det ikke sker, eller er det en større procedure.
|
|
![]() |
|
IsoNick ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-August-2007 Status: Offline Point: 19 |
Til hvilken mail har du skrevet eller på hvilken url har du brugt? Evt. en kopi af din tekst, så skal jeg gerne også skrive til Boxee. Har man ikke mulighed for at lave noget via repositories i Boxee? |
|
![]() |
|
dynrambo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2010 Status: Offline Point: 115 |
Jeg oprettede en request på følgende side:
http://support.boxee.tv/requests/new Jeg noget i stil med at Netflix nu var lanceret i de nordiske lande, og jeg derfor ville bede dem gøre app'en tilgængelig. Jeg tænkte også på repositories, men har ikke haft held med at finde nogle |
|
![]() |
|
IsoNick ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-August-2007 Status: Offline Point: 19 |
Så har jeg også oprettet en ticket til dem. Men ja, der må være en kreativ person, som har udviklet noget tredjehånds Netflix indtil da. |
|
![]() |
|
futter30 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
Jeg har også sendt en req til boxee.
I går den 16/10 kunne jeg ikke se den men pludselig dukkede den op. Jeg activerede den men kunne ikke logge ind på netflix hjemmeside.
Herefter forsvandt apps´n og er ikke dukket op igen.
Jeg har heller ikke kunnet finde noget 3´parts.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |