|
Netflix |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
Speaker
Bruger Oprettet: 26-August-2017 Sted: Spentrup Status: Offline Point: 144 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har du fuldstændig ret i Klaus
Mit B&w xt setup og Svs sub bliver aldrig byttet ud med en soundbar
|
||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Naturligvis, Klaus, men min pointe er, at dem bliver der færre og færre af, og derfor bliver hans "store, klodsede receiver" desto sværere at sælge. |
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er klar over at "ungdommen står til forfald", men det gjorde min generation også dengang vi var unge :-) Det er derfor os "lyd-troendes" pligt at lære ungdommen om "vellydens fortræffeligheder", så de også indser at de har brug for de "store klodsede receivere". Min 14 årige knægt har en Onkyo 606 (eller nyere) på sit lille værelse..... Klaus
|
||
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes ikke svaret på spørgsmålet bliver besvaret entydigt, men Netflix sender IKKE andet end 5.1 med Atmos i nogle tilfælde.
Hvad du så vælger din receiver skal gøre med de 5 kanaler + Atmos, styrer du selv... For ca. et halvt år siden hævede de bitraten ret markant, så lydkvaliteten er blevet ret fornuftig...
Redigeret af Supergris - 04-December-2019 kl. 18:54 |
||
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er dog oftest ikke manglen på Atmos, der gør dem svære at sælge. Tror mere at det er manglen på 4K, der gør det. |
||
olepro
Junior bruger Oprettet: 13-Oktober-2014 Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Netflix understøtter Dolby Digital Plus, som også understøtter 7.1 lyd
|
||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det er da muligt, men det betyder jo ikke nødvendigvis, at Netflix tilbyder film med 7.1 lyd.
|
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4111 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Netflix sender stadig kun i 5.1 lyd. Alm. |
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |