recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix-indholds-tråden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix-indholds-tråden

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix-indholds-tråden
    Sendt: 16-Januar-2012 kl. 11:04
Flere og flere hopper med på Netflix-vognen (og en stor tak skal gå til Søren Østergaard for hans fine GUIDE)

Hvad kan man så se på Netflix?

Det kunne måske være rart at have én samlet tråd omkring indholdet af Netflix - derfor denne trådstart...

Jeg har ikke set så forfærdeligt meget på Netflix endnu, men det er mit indtryk at man ikke skal forvente de nyeste biograffilm fra tjenesten. Som serienarkoman er der dog meget at komme efter - jeg har set/sat i kø til at se:

Reaper
Bones
Merlin
Warehouse 13
Torchwood
Doctor Who
Scrubs
24
Burn Notice
Flashpoint
The Dresden Files
The Beast
In Plain Sight

Har du set noget godt, set der er noget nyt på vej, eller har sat noget interessant i kø på Netflix, så meld det her i tråden, så du kan dele det gode ved Netflix med andre.
Steen
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 13:28
Jeg ved, at min kæreste har et hav af romantiske film og serier på vores liste, hvis der er andre, der har behov for at underholde /glæde damen indimellem :)

Personligt har jeg pt. kun Sons of Anarchy og Friday Night Lights (serien) på listen. Jeg havde regnet med et større udvalg, må jeg desværre indrømme.

Dog er Netflix et gigantisk hit ved mit kvindelige modspil. Hun er ikke helt så kræsen, og skælder mig direkte ud, når jeg brokker mig over det tamme udvalg. Hun glæder sig bare over, at man kan vælge mellem så meget, når og næsten hvor man vil.

Hun betaler deraf også den 50'er, det koster om måneden, mens jeg dækker regningen for Unblock :)
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 14:09
Der mangler rigtig nok en hel masse film og serier, man ellers skulle tro var gamle eller smalle nok til at være på Netflix.

Men på den anden side er der også ufatteligt meget, som de har! Min kø er vist på 59 serier og film. For tiden nyder jeg How I Met Your Mother, i HD. Engang imellem ser jeg en film i HD, som ikke er udkommet på Blu-ray, og som ser ud til at være for smal til nogensinde at komme ud på det format.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 14:41
Jeg er enig i at udvalget ikke er helt så overvældende som forventet, men der er alligevel en del at gå igang med. Jeg kan anbefale US-versionerne af både The Office og Life On Mars (som netop har gået på DR2 i den originale UK-version. Jeg synes faktisk den amerikanske remake er bedre.
Jeg ved fruen herhjemme vil sætte stor pris på hele serien af Bones, som hun er helt pjattet med.
Steen
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Point: 2590
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2012 kl. 12:30
Det bedste på Netflix pt. må være Breaking Bad ! Den er bare kanon. Super spændende og samtidig morsom . 
Jeg er stor tilhænger af Britiske krimier og der må udvalget siges at være stort! (Midsomer Murders, Frost m.fl.).

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2012 kl. 14:57
Til dem der bruger Netflix, kan jeg anbefale deres første egenproduktion, Lilyhammer med Steven Van Zant (Little Steven fra The E-Steet Band). Han spiller en gangster der kommer ind i vidneforflyttelsesprogrammet, og ender i Lillehammer i Norge. At den lille surt udsende mand faktisk kan være sjov, kommer som lidt af en overraskelse for mig. Hele seriens første sæson er tilgængeligt via streaming
Steen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2012 kl. 15:54
Den vil jeg prøve at tjekke ! 

Tak for tippet !
Smile
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2012 kl. 17:09
Velbekomme. De få af os der streamer må jo støtte hinanden
Steen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2012 kl. 19:48
MNemli` isteen !

Prøv lige at se Billedkvaliteten i "Mission Impossible" ! 

Bare flot når man tænker på at den er fra først i 60´erne... 

Sjovt at se dem fra de første episoder . Netflix er et overflødighedshorn af klassiske serier. 

"Hawaii Five O" er også et gensyn værd ! Smile

Redigeret af Pede8000 - 13-Februar-2012 kl. 16:27

Til top
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Januar-2010
Point: 240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2012 kl. 08:07
Check også serien Weeds

Ellers kan man følge med i tilføjelser og søge på tværs af f.eks skuespillere:
http://instantwatcher.com/titles/new?view=synopsis&popups=1&infinite=0
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2012 kl. 13:47
Lækkert link, den service kendte jeg ikke
Tak for det
Steen
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2012 kl. 14:26
Jeg bruger det primært til TV-serier.

Har lige set første afsnit af 'Lilyhammer' med Steven Van Zandt (Sopranos), som er en Netflix egenproduktion. Det morede jeg mig meget over - har på fornemmelsen den kunne gå hen og blive rigtig god.

Andre ting jeg har fået set:

Burn Notice
Så alle fire sæsoner på én uge mellem jul og nytår - blev lidt grebet af den :)

Law & Order: Criminal Intent
Vincent D'onofrio er en fantastisk skuespiller og jeg synes L&O er en af de få serier der formår at bibeholde en vis kvalitet.

Law & Order: Special Victims Unit
Ikke så vild med denne, som med ovenstående men John Munch (Richard Belzer) er altid værd at opleve og så er jeg en stor fan af 'crossovers', i dette tilfælde fra den fabelagtige serie 'Homicide' hvor John Munch jo også var med. Morede mig lidt over et nyligt afsnit, hvor han refererede til den bar (Waterfront) han i 'Homicide' åbnede med Bayliss og Lewis tilbage i Baltimore.

Detroit 1-8-7
En af de bedst politiserier i længere tid. Desværre holdte den kun én sæson. Kan anbefales på det kraftigste. Én af Michael Imperioli's bedste roller siden Christopher Moltisante i 'The Sopranos'

Hvis man er til sort humor skal man simpelthen se denne serie.. Det er en slags pseudo-dokumentar om komikeren 'Louis C.K.'s liv

Ubetinget én af de sjoveste serier jeg har set men jeg tror at man enten vil hade eller elske den. Giv den i hvert fald en chance.

... jeg har mange flere i 'ærmet' men jeg har lige noget andet jeg skal se til.. :)

Redigeret af Simon, TC - 16-Februar-2012 kl. 14:30
Tape Connection MKII
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu