|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TG80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 225 |
![]() Sendt: 26-December-2010 kl. 21:49 |
Hej
Denne NAS er pt. på tilbud i Elgiganten til 999,-
Vil den være et godt bud på en "begynder"- NAS? Og er det et godt tilbud?
Mvh
TG80
|
|
![]() |
|
nyng32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
Helt sikkert!....Vil selv ned og ha en
![]() ![]() |
|
APPLE SUCKS...........
|
|
![]() |
|
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
|
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
nyng32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
Squeezebox burde den kunne! Det er også derfor jeg vil købe den til min Squeezebox duet
![]() |
|
APPLE SUCKS...........
|
|
![]() |
|
Micky_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
Er dem herunder fra Dustinhome ikke bedre ?
Den ene er med 2 diske 2x1TB for 1390,- http://www.dustinhome.dk/pd_5010527994.aspx Den anden med med 2x2TB for 2229,- http://www.dustinhome.dk/pd_5010527997.aspx |
|
/Micky_dk
|
|
![]() |
|
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() |
Der er en kort anmeldelse af Buffalo her: http://www.t3.dk/nas_fordi_det_styrer (se side 3)
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Jeg Squeezebox med rimelige svartider på min Netgear.
Jeg har dog opgraderet til 1 Gb RAM i stedet for de originale 256 Mb.
|
|
![]() |
|
Micky_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
Hvad er det specialt du henviser til på side 3? |
|
/Micky_dk
|
|
![]() |
|
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() |
En test af Buffalo LinkStation Duo, som du har fundet på tilbud hos Dustinhome. Ikke den nyeste er længste test, men produktet (softwaren) er vel ikke blevet ringere siden. |
|
![]() |
|
![]() |
Ok jeg troede du mente det at den daslede, når man rystede
enheden. For det betyder ikke noget, da den jo skal stå stille.
Men det er da en fed ting, at man får 2 diske med. |
|
/Micky_dk
|
|
![]() |
|
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
Er det ikke noget med at man ikke kan/må skifte diskene i Buffalos produkter uden garantien forsvinder?
Overvejer selv at "nøjes" med en Duo, i stedet for en DS211, pga. prisen. Der var en af jeg der nævnte squeezebox kørte fint med den 1 GB ram, hvordan kører den med det oprindelige ? |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
JCBX ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juni-2011 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
kan man anvende en sådan skrallerkasse til at have en lille hjemmeside på
og er der software med til at oprette og vedligeholde en sådan ?
Mvh
JCBX
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |