|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
Det gjorde den ikke. men okay, nu var der heller ikke noget på den.
det vil sige det virker selvom den ikke lyser ? |
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
carhel ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Hvilket mærke er din ekstra disk? Har nemlig selv lige købt en Duo og en ekstra WD Caviar green på 1TB, og oplevede det samme som du. Årsag hos mig, var at WD Caviar Green 1TB (WD10EARS) ikke er kombatibel med Duo - det er den godt nok i 2TB versionen Håber det kan være løsningen hos dig.
|
|
![]() |
|
DerAlte ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Når den kører skal der være fast lys i de to lamper for diskne. Hvis en af dem blinker er disken blevet tabt af systemet.
Hvis der mangler lys så er disken defekt. Har du undersøgt om den ekstra disk du har købt er kompatibel med din nas. Se evt her http://www.readynas.com/?page_id=82 mvh |
|
Alt under 40" er kun til computerbrug.
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
![]() |
Prøv at starte forfra. Reset den med begge diske isat ved at holde reset inde i mere end 45 sec. Findes bagpå ved siden af lanstikket svjh.
Under ny opstart er der mulighed for at vælge forskellige RAIDs, som man ikke har under 1. opstart ellers.
|
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
Jeg har lige tændt den og der ser det helt anderledes ud..
Prikken før mac adressen er blevet gul i stedet for grøn
Det blikker grøn i disk 2.
Jeg kan ikke finde siden når jeg vil logge ind.
Skal jeg bare lad den stå til i morgen?
Eller vil en update hjælpe? Hvis ja, har I et link?
|
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
![]() |
Så nu lyser den grøn hele vejen igennem. Men jeg kan stadig ikke logge ind?
Forbindelsens tidsfrist udløb
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvad kan der være galt ? |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Please help
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Øv det hjalp heller ikke Ellers et godt forsøg
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Den blinker i vol disk.. Som betyder ? Redigeret af BusinessBo - 04-November-2010 kl. 22:30 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har taget den ene dish ud og sat den over i min tvix. Slettede det fra comoutereb og installeret det iden. Men jeg har stadig samme problem. Kan ikke logge på. Der kommer ikke noget frem når jeg trykker på setup. kun Forbindelsens tidsfrist udløb.
Den lyser gul i disk 2? Som er tom
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |