|
Netgear ReadyNAS Duo |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Joeyhansen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2014 Sted: Rødovre Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-November-2014 kl. 10:36 |
Hej alle.
Jeg har overtaget en Netgear ReadyNAS Duo. Mit problem er at jeg ikke kender user/password. Jeg har derfor forsøgt at boote boksen (uden at slette indhold) for at kunne gendanne user og pw. Ud fra vejledningerne jeg kan udsøge på supportsiderne gør jeg følgende. To access the boot menu, follow these steps:
Mit problem derefter er at boksen bliver ved med at blinke i powerknappen og blæseren kører på højtryk. Jeg forsøgte at være tålmodig, men efter at have ventet i 4 timer og den stadig blinker og blæseren kørte med fuld kraft, tog jeg strømmen. Jeg håbede at boksen herefter kunne startes med stand user og pw (user: admin, pw: netgear1). Men det var ikke tilfældet. Mit spørgsmål er derfor følgende:
Vh. Michael Johansen |
|
Vh. Michael Johansen
|
|
![]() |
|
Joeyhansen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2014 Sted: Rødovre Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I forhold til ovenstående så er det en OS reinstall jeg forsøger for at undgå indhold på boksen slettes.
|
|
Vh. Michael Johansen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |