recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netgear ReadyNAS Duo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netgear ReadyNAS Duo

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Joeyhansen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 04-November-2014
Sted: Rødovre Denmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Joeyhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netgear ReadyNAS Duo
    Sendt: 04-November-2014 kl. 10:36
Hej alle.

Jeg har overtaget en Netgear ReadyNAS Duo. Mit problem er at jeg ikke kender user/password.

Jeg har derfor forsøgt at boote boksen (uden at slette indhold) for at kunne gendanne user og pw. Ud fra vejledningerne jeg kan udsøge på supportsiderne gør jeg følgende.

To access the boot menu, follow these steps:

  1. Power off your storage system.
  2. Using a straightened paper clip, press and hold the Reset button.
  3. Press the Power button to power on your system.
  4. Continue to press the Reset button until the Power button LED, USB and backup status LED, disk 1 LED, and disk 2 LED illuminate.
  5. Press the Backup button to scroll through boot mode options.

    The system shows the boot mode options using the LEDs, as described in the following table:

    Image
  6. Press and release Reset button to confirm your boot menu selection.

    The system boots in the selected boot mode.

Mit problem derefter er at boksen bliver ved med at blinke i powerknappen og blæseren kører på højtryk. Jeg forsøgte at være tålmodig, men efter at have ventet i 4 timer og den stadig blinker og blæseren kørte med fuld kraft, tog jeg strømmen. Jeg håbede at boksen herefter kunne startes med stand user og pw (user: admin, pw: netgear1). Men det var ikke tilfældet.

Mit spørgsmål er derfor følgende:
  1. Er der andre der har oplevet det samme og hvad gjorde i?
  2. Er det normalt det skal tage XX antal timer for at boote en ReadyNAS Duo?
  3. Andre gode idéer til løsning?
Vh. Michael Johansen
Vh. Michael Johansen
Til top
Joeyhansen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 04-November-2014
Sted: Rødovre Denmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Joeyhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 10:38
I forhold til ovenstående så er det en OS reinstall jeg forsøger for at undgå indhold på boksen slettes.
Vh. Michael Johansen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu