|
NetGear Stora NAS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-September-2014 kl. 01:17 |
Nogle der kender noget til denne her?
Jeg har en Medion NAS, som jeg absolut ikke er tilfreds med. Skal bruge den til at streame min musik til min Denon Ceol Piccolo (og ville egentlig gerne have Itunes server også), men nu opgiver jeg den. Den har det med at tabe netværksforbindelsen og når den ikke har været i brug i 300 minutter, så går den i dvale og det vil i praksis sige at hver gang jeg skal høre musik skal jeg i kælderen og genstarte min NAS. Det gider jeg ikke længere og overvejer derfor en Stora NAS, som jeg har fået tilbudt til en fornuftig pris. Vil meget gerne høre om nogle har erfaringer med den og om den kan streame min musik uden problemer mvh Jørn
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 925 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har hørt at man bliver meget meget skuffet over Netgear Stora NAS.
Køb en Synology eller køb en computer og installer XPEnology (DSM kopi som Synology bruger) på den. |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Der er desværre ikke meget nas over Stora, andet end den kan sluttes til dit netværk, Så tror du som Guldhammer, skriver skal se på noget andet.
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
smedev ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Joern:
hvordan kører radiostreaming på din piccolo ? Jeg har bredbånd hos TDC og der er problemer med udfald af lyden, Hilsen Steen
|
|
smedev
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |