recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NetGear Stora NAS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NetGear Stora NAS

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: NetGear Stora NAS
    Sendt: 10-September-2014 kl. 01:17
Nogle der kender noget til denne her?

Jeg har en Medion NAS, som jeg absolut ikke er tilfreds med. Skal bruge den til at streame min musik til min Denon Ceol Piccolo (og ville egentlig gerne have Itunes server også), men nu opgiver jeg den. Den har det med at tabe netværksforbindelsen og når den ikke har været i brug i 300 minutter, så går den i dvale og det vil i praksis sige at hver gang jeg skal høre musik skal jeg i kælderen og genstarte min NAS. Det gider jeg ikke længere og overvejer derfor en Stora NAS, som jeg har fået tilbudt til en fornuftig pris.

Vil meget gerne høre om nogle har erfaringer med den og om den kan streame min musik uden problemer

mvh
Jørn
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Point: 925
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 11:43
Jeg har hørt at man bliver meget meget skuffet over Netgear Stora NAS.
Køb en Synology eller køb en computer og installer XPEnology (DSM kopi som Synology bruger) på den.
//Guldhammer
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 14:38
Der er desværre ikke meget nas over Stora, andet end den kan sluttes til dit netværk, Så tror du som Guldhammer, skriver skal se på noget andet.

Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 11:03
Joern: 
hvordan kører radiostreaming på din piccolo ?

Jeg har bredbånd hos TDC og der er problemer med udfald af lyden,

Hilsen Steen
smedev
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu