|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Hmm, jeg har jo tydeligvis ingen tang, og jeg er så nok også belastet af gammel viden... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Venligst Søren |
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
OK, logoerne kan en fast adresse ikke hjælpe på, men din DHCP-server skal jo tildele dig en IP, og det er vel det, vi taler om? Ellers vil en bridge ikke hjælpe (?!) Så er det jo bare boot-tiden for din din SB, der er på tale? Har jeg misforstået noget? Prøv, om det ikke giver en lille forbedring! Venligst Søren |
||
![]() |
||
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
|
En helt anden mulighed var at forsøge med en af de tingester der laver netværk henover dine 220 volt stikkontakter. Du kan se dem her: http://www.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=285182&am p;SamleMenuID=12&gruppe=5034&Extended=&SiteID=1& amp;Show_description=0&serie=&producent=Sitecom
Og der har lige været en test af dem i AOD hvor den blev rost. |
||
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
||
![]() |
||
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() |
|
Det kan være at jeg blander mig lidt forkert, men min SB Duet er kablet, og som jeg forstår starten af tråden ønsker Sandal en trådet løsning for at undgå at vente på den trådløse "reconnect" ca 20 sek. efter at der har været slukket for SB. Jeg ved ikke hvilken type SB der er tale om, ( og det er jo afgørende) men hvis det er SB Duet så er der stadig en ventetid på 10-12 sek ml. remote og receiver når SB har været inaktiv et stykke tid (ikke slukket). Se venligst bort fra dette indlæg hvis der er tale om en "ikke-duet" |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Der er tale om en tradition Squeezebox, men takker alligevel for dit indlæg. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Jeg har nu ændret opsætningen på min Squeezebox, så den nu har en fast ip adresse. Resultatet er som ventet, altså ingen mærkbar forskel. Det giver 1-2 sekunder, så nu tager den kun 20 sekunder, hvilket jeg stadig finder irriterende. Redigeret af Sandal - 29-April-2008 kl. 21:46 |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |