recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netkabel til projektor og UPS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netkabel til projektor og UPS

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mayol Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Februar-2008
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mayol Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netkabel til projektor og UPS
    Sendt: 10-April-2012 kl. 19:34
I forlængelse af min anden tråd om for kort ledning til projektor har jeg følgende spørgsmål (bær venligst over med at jeg er noget af en newbie på "el-snedkeri-området"):

Jeg bor i udlandet hvor strømmentilførelsen ikke altid er lige stabil og overvejer derfor at slutte min projektor til en UPS, som kan modvirke udsving i strømmen (og selvfølgelig træde til når strømmen ryger og indtil jeg får tændt generatoren). Hvis jeg vil slutte den til en UPS er der dog behov for et andet stik end den normale stikprop. Kan jeg selv lave en brugbar løsning ved at kombinere nedenstående ledning samt nedenstående stik (som udskiftes i stedet for den støbte stikprop på ledningen)?

Nyt stik som passer til UPS (og skal træde i stedet for den støbte stikprop): http://www.av-connection.dk/?PGr=2269&ML=334
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2012 kl. 19:39
Til top
Mayol Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Februar-2008
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mayol Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2012 kl. 20:03
Mange tak for links ... især det sidste fra deejayshop, da jeg skal bruge op til 10 meter kabel :0)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu