|
Netkabel til projektor og UPS |
Besvar |
Forfatter | |
Mayol
Bruger Oprettet: 18-Februar-2008 Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-April-2012 kl. 19:34 |
I forlængelse af min anden tråd om for kort ledning til projektor har jeg følgende spørgsmål (bær venligst over med at jeg er noget af en newbie på "el-snedkeri-området"):
Jeg bor i udlandet hvor strømmentilførelsen ikke altid er lige stabil og overvejer derfor at slutte min projektor til en UPS, som kan modvirke udsving i strømmen (og selvfølgelig træde til når strømmen ryger og indtil jeg får tændt generatoren). Hvis jeg vil slutte den til en UPS er der dog behov for et andet stik end den normale stikprop. Kan jeg selv lave en brugbar løsning ved at kombinere nedenstående ledning samt nedenstående stik (som udskiftes i stedet for den støbte stikprop på ledningen)? Nyt stik som passer til UPS (og skal træde i stedet for den støbte stikprop): http://www.av-connection.dk/?PGr=2269&ML=334
|
|
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mayol
Bruger Oprettet: 18-Februar-2008 Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak for links ... især det sidste fra deejayshop, da jeg skal bruge op til 10 meter kabel :0)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |