|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
larsstampe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() |
Hej igen Har nu også fået det til at virke uden at vide hvordan ??. lige pludselig kom filerne i biblioteket og det virk fra mce. Der fremkommer dog stadig inge be´sked på skærmen om det er gået godt eller andet. tak for hjælpen |
|
Mvh
Lars |
|
![]() |
|
shaman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
![]() |
Når du skriver "den rigtige sti", er det så fordi du HAR checket stien er valid? Min rigtige sti var C:\Users\INDSÆT-DIT-EGET-BRUGER-NAVN\AppData\Roaming\Media Center Programs\Radio Efter installation skal man også sørge for at MCE kender til dette sted, via Tasks / Settings / Library Setup -> Add folder to watch -> Next -> Add folders on this computer -> Next -> Flueben ved alt under dit brugernavn. |
|
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
|
![]() |
|
Boosterx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Det er jo bare super, flere af disse indlæg......
Så mangler der jo bare undertekster på mce 2005 så spiller det jo bare. Men indtil denne funktion kommer må man jo bare bruge Dvbviewer til dette ![]() Redigeret af Boosterx - 10-Oktober-2007 kl. 21:12 |
|
![]() |
|
Salling ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hej, fantastisk plugin! Men er der andre end mig som forsøger at køre det via xbox360? Radio100 og coolFM virker, men der er ingen af DRs, eller Tv2radio der starter pft! /Thomas
|
|
/Thomas
|
|
![]() |
|
henrikbp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2007 Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Lige det program som jeg har savnet. Helt perfekt. Er der nogen der ved om det fortsat opdateres med nye stationer? |
|
![]() |
|
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
Du opdaterer bare selv med de radiokanaler du vil have. Du skal bare ændre i .txt filen i installationsmappen...
Redigeret af Mlarsen - 19-December-2007 kl. 00:28 |
|
![]() |
|
fischerben ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() |
hey når jeg trykker på installere kommer der en script fejl frem.. ? kunne godt installere den på min bærbar. men ikke på mit htcp |
|
![]() |
|
fischerben ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() |
sorry fandt ud af dig
|
|
![]() |
|
yderside ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Et helt klasse plugin, når bare man lige får ændret i inst. stien. Tak for de gode råd som er givet i dette indlæg.
![]() |
|
Premier League 2007/2008 - Manchester United
Champions League 2007/2008 - Manchester United Espania Campeones |
|
![]() |
|
Nitten82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
Hej Hvordan slår man det der UAC fra? Installen beskriver at man kan åbne command promt og trykke ctrl+shift+enter og så skuller der ske noget men desværre ikke her. EDIT: Jeg fandt ud af det :) Super pluging, helt kanon. Til andre der undre sig over hvordan man slår UAC fra så se her: http://www.petri.co.il/disable_uac_in_windows_vista.htm
Redigeret af Nitten82 - 24-Juni-2008 kl. 17:25 |
|
![]() |
|
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
![]() |
Jeg får fejl i linie 103 tegn nr 128 når jeg åbner programmet. og fejl i linie 77 når jeg skal installere den. nogen der kan hjælpe |
|
![]() |
|
larsstampe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() |
Hej Alle Er der noen som har opdateret listen af ip radio stationer som tidligere er lavet i denne tråd. Her tænker jeg på slettet dem som ikke virker mere og evt indsat flere ? mvh lars |
|
Mvh
Lars |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |