|
Netradio med batteri |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg kan slet ikke forstå at du kan holde ud at lytte radio på sådanne spilledåser.
Jeg har et sæt DLS R50 i køkkenet, vil nødigt nøjes med mindre end det! Klaus |
||
![]() |
||
KennyJ ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
|
Skal du holde den i hånden eller være en primær radio hjemme?
En BT højttaler skal bare tænder så forbinder den til telefonen. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det kan jeg heller ikke. Har den Pure DAB radio, hvor lyden er lige så god som et mindre hifi anlæg. Blir svær at erstatte. Kravet er også at jeg kan tage den med på badeværelset, i køkkenet, og i soveværelset. Redigeret af Kampus - 04-Marts-2017 kl. 18:16 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Jeg kan slet ikke holde ud at lytte til radio. DR spiller de samne 100 titler i random play hver dag. Jeg vil ha Netradio! |
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Hej.
Lidt uden for det tråden handler om. Får i en mail når tråden bliver besvaret. Jeg gør ikke. ![]() Mvh. |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
|
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
|
Det er altså ret smart uden dock. Og du kan også tage Pegasus med i jakkelommen. Jeg har fx lagt alle vore CD'ER ind på telefonen og kan høre dem i god kvalitet overalt. Jeg downloader også hørebøger. Jeg fik 14 dages prøvetid og meddelte straks sælgeren, at han ville få den i hovedet, hvis den IKKE lød godt. Men efter en halvtimes afprøvning derhjemme, var der ingen tvivl. Den skulle beholdes😀 Der er også mikrofon indbygget, så du kan bruge den, når det kommer en opringning. Redigeret af bentpetersson - 04-Marts-2017 kl. 19:13 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Kampus.
God lyd? Lang batteritid? Kompakt? Ingen tvivl om, at du skal have "burgeren": http://www.pricerunner.dk/pl/267-3158841/Traadloese-hoejttalere/Bang-Olufsen-BeoPlay-A1-Sammenlign-Priser Fås ofte til 1.499,- og spiller fremragende. Kan spille længe, og du streamer radiostationerne via din mobil (BT), og kan også besvare opkald via A1. M.v.h. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
|
Jeg har en PURE ONE FLOW som er med internetradio og batteri.
Den spiller overraskende godt, men ved ikke om den kan fåes mere (ellers brugt). Redigeret af Pallec - 04-Marts-2017 kl. 19:45 |
||
![]() |
||
|
Yes Pallec, nu er vi på sporet. Den Radio jeg tænker på hedder Pure One og er i trækabinnet. Den kan jeg så ikke finde, så det må blive den du linker til. Og lyden er acceptabel og fyldig?
Har iøvrigt lavet min egen Netradio ved at forbinde tlf til min Pure DAB radio med en kort ledning med jackstik. Tlf sidder fint fast under bøjlen på oversiden af Radioen ![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
|
Alt er jo relativt.. Den er så "fyldig" som man kan forvente af en højttaler af den størrelse ![]() Størrelsen taget i betragtning, synes jeg den spiller rigtigt godt. Klart bedre end nogle tilsvarende Logitech radioer jeg har haft. |
||
![]() |
||
|
Det gode ved "træmodellerne" er den basport der går ud gennem bunden på kabinettet. Den får de to 3-tommer højttalere i min Pure DAB til at lyde som to 5-tommer højttalere. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |