|
Netradio med batteri |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Så du mener seriøst at den lyder som mine R50?
Arrrrrrh - nej vel? Jeg har også lyttet til Pure radio'er........ Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Klaus, vil du ha jeg skal slæbe rundt på højttalere og forstærker med en ledning i røven. Kom nu ind i kampen!
Jeg har brug for en "transistorradio" i moderne udgave med Internet og god lyd. |
||
![]() |
||
Henrik_45 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 402 |
|
Køb en JBL Flip 3 eller Flip 4 BT højttaler og brug mobil som internet radio
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Hvorfor købe en BT højttaler, når jeg har en skidegod radio med batteripakke. Min gamle iPhone 4S kan få lov til at streame netradio og overføre med kabel til radioen. Skal bare lige ha fundet ud af at sætte tlf fast bagpå radioen.
Så jeg har lige sparet en masse penge og fået mig en Internet Radio med fantastisk god lyd ![]() Men mange tak for alle de gode inputs. Løsningen ligger sommetider ligefor ![]() |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19817 |
|
Nej - og det har jeg heller intet skrevet om! Det var dig der skrev at din lille Pure spiller lige så godt som højttalere med to 5" enheder, hvilket jeg betvivlede. Klaus |
||
![]() |
||
|
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
|
Hvad med en Beolit 12 ?
Spiller super fint og du har jo verdens bedste remote ved hånden, ingen grund til at klister mere på. Mener iPhonen evt kan ligge oven på Her afspilles fint med AirPlay |
||
![]() |
||
|
"Madkassen" er desværre prissat alt for højt. Ellers lækker design højttaler.
|
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Hej Kampus. Som du skriver i en anden tråd Pris og kvalitet hænger altid sammen ![]() Mvh. |
||
![]() |
||
|
Touché ![]() Jeg vægter nok billedkvalitet højere end lyden af en internetstation. Når der skal høres rigtig musik, er det jo på CD og via et ikke helt billigt anlæg. |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
|
Hvad er dit budget for en madkasse ?
![]() Der findes jo rigtig meget . |
||
![]() |
||
|
Om jeg bruger det jeg har som højttaler, incl en tynd kort ledning. Eller investerer xxxxkr i en BT højttaler gir samme resultat. Ja nogen vil vel sige at kabel lyder bedre end BT. Så jeg vil ikke bruge en masse penge på en BT højttaler. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |