|
Netradio på Denon |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(1)
|
Det er fordi du bruger de stationer du har brugt tidligere og dermed er i hukommelsen.
Lad være med at søge efter nye..... Klaus
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Åbenbart et spørgsmål om rettigheder, både for vTuner og Tune-In:
Hvis man da så bare selv kunne indtaste de forskellige radiostationer adresser og gemme som favoritter, men så nemt er det nok ikke.
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
sbndk
Guld medlem Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 589 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er såmænd godt klar over, at man ikke de næste 100 år er garanteret, at tjeneste X fortsætter med at virke, når man køber elektronik :) For tjenesten virker jo stadig. Nu skal man "bare" lige betale for den. 3 dollars pr. apparat pr. år og det er ikke beløbet, men mere princippet i det. Yamaha har løst det ved at tilbyde en anden type netradio i deres apparater. Det kunne Denon og Marantz lære lidt af. Men jeg har dog ladet mig lokke og betalt de 3 dollars for min receiver og så virker det ganske rigtigt igen - jeg kan nu søge og alt muligt som i gamle dage. Dog med det lille forbehold, at den kan finde på, at afspille en anden kanal end den man har valgt ud fra navnet. Jeg synes måske det bliver lidt overkill for mig, at sætte en Raspberry op alene med det formål, at kunne høre netradio, men det er bestemt et godt input. Måske er nødløsningen i stedet at bruge TuneIn (på telefonen) og så caste det via AirPlay.
|
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fordelen ved at sætte din raspberry op, er at da man til opgaven skal installere pihole, så kan man samtidig bruge den til at filtrere reklamer og andet unødigt væk.
Jeg har set en del sige at ved brug af ycast får man også en langt mere responsiv løsning. Klaus
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay! Troede når den er fra 2017, så blev den opdateret. Jeg mener jeg har søgt efter stationer i år.
|
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Aaaargh, min fejl, 7011 bruger tunein og ikke vtune.
7011 kom åbenbart meget senere end de andre 11 modeller. 5010 kom i 2015 og 5011 i 2016, hvorimod 7011 først kom i 2017, hvor de havde skiftet over til tunein. Det havde jeg ikke lige luret...... Klaus
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
Godt så
|
|
Allan M.
Bruger Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har en Denon CEOL N9 som ikke længere kan søge efter nye kanaler. Det problem kunne Denon fikse ved at lave en firmware update som benyttede en anden service. Det gider de åbenbart ikke, så jeg har også købt mit sidste Denon produkt.
|
|
Jubas
Bruger Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Aarhus, DK Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(2)
|
Hej Jeg ved godt det er en lidt gammel tråd, men jeg havde samme problem med min CEOL N9.
Jeg har nu sat en server op med Ycast og det ser ud til at virke fint. Hvis andre har lyst til at bruge serveren, kan man med lidt DNS fusk pege den derover. Den er på ycast.b0.dk. |
|
sbndk
Guld medlem Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 589 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fedt - tak! Det vil jeg rode lidt med næste gang og se, om ikke jeg kan finde ud af, at få sat op :)
|
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
ww00
Ny bruger Oprettet: 23-Juli-2022 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
[QUOTE=Jubas]Hej Jeg ved godt det er en lidt gammel tråd, men jeg havde samme problem med min CEOL N9.
Jeg har nu sat en server op med Ycast og det ser ud til at virke fint. Hvis andre har lyst til at bruge serveren, kan man med lidt DNS fusk pege den derover. Den er på ycast.b0.dk.[/QUOTE Hello Jubas, is your YCast webserver is still functioning fine? Please help me to solve the problem. Re-direction at my end works fine and points to your server: C:\Users\USER1>nslookup denon.vtuner.com Server: OpenWrt Address: 192.168.1.20 Name: denon.vtuner.com Address: 168.119.122.34 But I do not get radio stations on receiver and browser shows this message: 1Dirhttp://denon.vtuner.com/ycast/radiobrowser/?vtuner=truehttp://denon.vtuner.com/ycast/radiobrowser/?vtuner=true4Display'My Stations' feature not configured. |
|
Jubas
Bruger Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Aarhus, DK Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(1)
|
I had a cache error, it should be running again.
|
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |