|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Jacob_Aalborg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Ja, det er ikke nemt... Personligt bryder jeg mig ikke om Noxon 2 designet, men det er jo smag og behag. SqueezeBox'ens fortræffelige lyd kommer for alvor til sin ret, når du begynder at streame rippede CD'er i FLAC eller WAV format. Jeg driver min Slimserver fra en Synology NAS, hvilket fungerer upåklageligt. Kan stadig kun anbefale SqueezeBox'en. Har ikke fortrudt købet et eneste sekund. |
|
![]() |
|
carlmartin ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Nej, det er VIRKELIG ikke nemt Snotforvirret gik jeg i tænkeboks et par dage, bestilte så Noxon'en i går eftermiddags og fik den med posten i morges. Det kalder jeg fin service af www.proshop.dk i Århus. Og den er lige så let at sætte til at spille Barometer, som BRAS skrev. Tak for hjælp og input allesammen. Dejlig med sådan et site, hvor der både er så stor hjælpsomhed og så megen viden. Venlig hilsen Carl Martin |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |