recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - netværk gemmen hdmi mellem enheder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

netværk gemmen hdmi mellem enheder

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dreamtime Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dreamtime Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: netværk gemmen hdmi mellem enheder
    Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 09:08
jeg har en Pioneer vsx-922 som er koblet til et Samsung 46" 3D LED Smart-TV UE46ES6805
tvet er er sat til netværket via kabel og det virker også fint
tvet er så sluttet til forstærkeren via et hdmi kabel
nu havde jeg så hørt at man så ville kunne trække netværket til forskellige enheder via hdmi i stedet for at køret et netkabel til hver enhed som skal have afgang til nettet
så jeg nu brude have adgang til nettet via det hdmi fra tvet
er det rigtigt?

vis det er rigtig burde jeg så ikke have afgang til nettet via det hdmi fra tvet?

Redigeret af dreamtime - 25-Oktober-2012 kl. 09:12
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 09:36
Du har hørt forkert. HDMI standarden understøtter muligheden, men der findes mig bekendt ikke nogen apparater der understøtter det. Køb en switch.
Til top
dreamtime Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-Oktober-2012
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dreamtime Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 11:21
æv det var sgu da en skam .......iden er da ellers god
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu