|
netværk gemmen hdmi mellem enheder |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dreamtime ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2012 Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 09:08 |
jeg har en Pioneer vsx-922 som er koblet til et Samsung 46" 3D LED Smart-TV UE46ES6805 tvet er er sat til netværket via kabel og det virker også fint
tvet er så sluttet til forstærkeren via et hdmi kabel nu havde jeg så hørt at man så ville kunne trække netværket til forskellige enheder via hdmi i stedet for at køret et netkabel til hver enhed som skal have afgang til nettetså jeg nu brude have adgang til nettet via det hdmi fra tvet er det rigtigt?
vis det er rigtig burde jeg så ikke have afgang til nettet via det hdmi fra tvet?
Redigeret af dreamtime - 25-Oktober-2012 kl. 09:12 |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du har hørt forkert. HDMI standarden understøtter muligheden, men der findes mig bekendt ikke nogen apparater der understøtter det. Køb en switch.
|
|
![]() |
|
dreamtime ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2012 Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
æv det var sgu da en skam .......iden er da ellers god
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |