|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
zulu100 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2007 Status: Offline Point: 126 |
![]() Sendt: 21-April-2007 kl. 18:27 |
Hej Er der nogen der har nogle erfaringer med disse produkter. Hvad kræves der? Skal der køres på samme fase og gruppe ? Har bla. set et sæt fra Devolo som skulle kunne klare 200m/bit hvis alt spiller optimalt. |
|
![]() |
|
lbctfj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Lauritz Knudsen er kommet med et sæt som jeg har haft testet hos et større bredbåndsselskab (jeg arbejder hos en større el grossist) hvor de har kørt 2 HD TV kanaler samtidig med at der blev downloaded en stor fil og det forløb uden problemer. Der skulle gerne være et stykke om dem i IdeNyt her i oktober. De virker og det er ikke nødvendigt at de kører på samme fase. |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
hastighederne er nu voldsomt overdrevet Jeg har et sæt 80mbit og hastigheden på disse kommer aldrig over 20mbit i praksis. |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
zulu100 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2007 Status: Offline Point: 126 |
![]() |
Takker for svarene.
Hvor meget båndbredde skal der forøvrigt til for at streame en HD/SD kanal over netværk. På forhånd tak! |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
SD kan gøres med et 54mbit trådløst net i en rimelig afstand. Det har vel en effektivitet omkring de 15-20mbit maximalt. HD er det straks værre med. Tror du skal satse på mindst 100mbit, hvis det er trådløst, og kablet kan du vel stort set ikke få under 100mbit i dag. Det undre mig at spawn siger, at han ikke kom over 20mbit i praksis. Det er et kablet net omend måske lidt dårligt, men burde virke noget bedre end det, synes jeg. Jeg har dog ingen erfaring med det.
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
homeplug standarderne er bare ikke ligeså hurtige som de opgives som. her er et link til hvad du kan forvente af praktisk throughput for de forskellige homeplug standarder http://www.solwiseforum.co.uk/downloads/files/solwise-homepl ug-comparison.pdf |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |