|
Netværks "Bridge" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-November-2015 kl. 12:43 |
Hejsa.
Jeg har to sæt "Netværks bridge" af mærket Telsey. De er super stabile og har i mine øjne en god rækkevidde. Max hastigheden er 100 Mbit/s, og de er tiltænkt IP tv eller andre ting i den dur. Det foregår på den måde at du kobler basen til din router, også kobler du modtageren til det sted, hvor du har brug for netværk. I sættet er er en base og modtager, men ekstra modtagere har jeg også til 50,- / stk. Prisen er 200,- (Pr. sæt) og de kan afhentes i Øst eller Nordjylland. Alternativt kan de sendes med coolrunner for 19,- eller, hvilken pakke distributør du måtte ønske. Redigeret af DiscomanDK - 19-November-2015 kl. 12:44 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |