recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netværks harddisk ingen forbindelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netværks harddisk ingen forbindelse

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mondeo93 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mondeo93 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netværks harddisk ingen forbindelse
    Sendt: 30-Marts-2016 kl. 21:58
Jeg har fået en ældre harddisk til hjemme netværk, nas server eller hvad det hedder, der hedder Iomega MHNDHD. på 1 TB
Den er sat til med strøm og netværkskabel, fra routeren, har så installeret programmet fra CD rom. men PCen kan ikke finde netværksharddisken når programmet søger efter den for at den kan blive sat op og komme til at køre på netværket.

Det skal siges, at det jeg fik netværkshardisken tog jeg Harddisken ud og satte den i min PC for at formatere den inden brug og samtidig tjekke hvad stand den var i. Den virkede upåklageligt af pågældende jeg fik den af.

Skal der ligge et styresystem på selve netværksharddisken  jeg evt. har slettet med formateringen ?

Det er første gang jeg arbejde i netværksharddisk så ved ikke det store om det eller hvad jeg har gjort forkert

Hilsen Ulrik

Redigeret af mondeo93 - 30-Marts-2016 kl. 23:19
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2016 kl. 17:21
Ja.
Nu skal du have lagt Firmware på disken igen.

Dette skal vist gøres via Linux pc, hvor der slutter disken til.

Prøv at google det, så finder du vejledninger.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu