recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netværksafspiller valg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNetværksafspiller valg

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
CHAPY Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-November-2007
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Emne: Netværksafspiller valg
    Sendt: 28-December-2007 kl. 22:14

Hej drenge.

Jeg er lidt på udkig efter en netværksafspiller, jeg er dog ikke så krævende.

Serveren skal bare kører fra min daglige pc, det er ikke nødvendigt med en nas server eller noget.

Den skal kunne afspille Mp3, Internetradio, og skal kunne bruges til musik videoer, altså bare de mest gængse video formater.

Den skal være brugervenlig og være til at finde ud af at hoppe rundt i mapperne.

Jeg har kigget lidt på den her, men har dog ikke kunne finde meget info om den ude på nettet: http://cgi.ebay.de/Telegent-TG100-Air-Media-WLAN-Player-Stre aming-Client_W0QQitemZ350009850152QQihZ022QQcategoryZ12947QQ ssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Som i nok kan regne ud er budgettet ikke vildt stort. Jeg havde godt nok tænkt på at nøjes med en soundbridge, men jeg vil hellere kunne bruge min tv skærm, og så få et ordentligt overblik over mapperne.

Håber i har nogle ideer eller evt kender lidt til den Telegent.

Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Status: Offline
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2007 kl. 22:50
Den ser interessant ud! Prøv den!

Hvis du skal afspille musik, vil Soundbridge, Noxon eller Squeezebox nok være mere interessant. Dit bud lover dog også at spille levende billeder!

Mit bud er, at der absolut ingen findes her, som kan vejlede dig 'hands on'

Venligst
Søren
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu