|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
CHAPY ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-November-2007 Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 28-December-2007 kl. 22:14 |
Hej drenge. Jeg er lidt på udkig efter en netværksafspiller, jeg er dog ikke så krævende. Serveren skal bare kører fra min daglige pc, det er ikke nødvendigt med en nas server eller noget. Den skal kunne afspille Mp3, Internetradio, og skal kunne bruges til musik videoer, altså bare de mest gængse video formater. Den skal være brugervenlig og være til at finde ud af at hoppe rundt i mapperne.
Jeg har kigget lidt på den her, men har dog ikke kunne finde meget info om den ude på nettet: http://cgi.ebay.de/Telegent-TG100-Air-Media-WLAN-Player-Stre aming-Client_W0QQitemZ350009850152QQihZ022QQcategoryZ12947QQ ssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Som i nok kan regne ud er budgettet ikke vildt stort. Jeg havde godt nok tænkt på at nøjes med en soundbridge, men jeg vil hellere kunne bruge min tv skærm, og så få et ordentligt overblik over mapperne. Håber i har nogle ideer eller evt kender lidt til den Telegent. |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Den ser interessant ud! Prøv den!
Hvis du skal afspille musik, vil Soundbridge, Noxon eller Squeezebox nok være mere interessant. Dit bud lover dog også at spille levende billeder! Mit bud er, at der absolut ingen findes her, som kan vejlede dig 'hands on' ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |