|
Netværksdisk, scrapper og tekster |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Februar-2014 kl. 14:51 |
Jeg har anskaffet mig en My Book netværksdisk, som jeg havde planer om at ville bruge som nas til min xbmc setup.
Dog driller det mig lidt når jeg skal tilgå filerne via netværket. Jeg kan ikke få xbmc til at vælge scrapper til mapperne og den kan heller ikke finde undertekstfilerne i srt. (de har det samme navn) Når jeg prøver via en ekstern harddisk direkte til afspilleren, så er der ingen problemer. Jeg kører xbmc på to platforme, Mac Mini og en lille linux boks. Derfor ville jeg gerne have det via netværk, da jeg ikke gider flytte filerne manuelt.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
synes godt nok ikke jeg har hørt om din udfordring med scraperen - det må undskyld jeg siger det være en fejl 40 - men den anden del bør du nok kigge her for! http://wiki.xbmc.org/index.php?title=HOW-TO:Share_libraries_using_MySQL/Setting_up_XBMC
|
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Jeg har googlet mig frem til der er flere der har problemer med scraperen, men derfor kan det selvfølgelig godt være en fejl 40. Det mærkelige er bare at den heller ikke laver de normale screendumps af mine filer via netværket. Det gør begge maskiner automatisk når jeg kører via usb-harddisk. (her kan jeg også vælge scraper, som jeg plejer at gøre.)
Jeg pløjer linket igennem og ser om der er hjælp. Tak for det.
|
|
![]() |
|
Nu fik jeg min xbmc til at pege hen mod en anden netværksdrev, det hjalp. Nu virker det, så det var en fejl fra min side.
Tak for hjælpen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |