|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Supernaut ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-December-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 22-December-2010 kl. 17:25 |
Jeg har et fjernsyn der kan afspille nærmest alle videoformater via det's USB-indgang, men der er ingen netværksstik til DLNA osv.
Jeg håbede på at man kunne købe en simpel USB harddisk med netværksadgang, som kunne sættes til TV'et via USB så det kan afspilles af TV'ets indbyggede software, men findes sådan en netværks-USB-harddisk slet ikke? Jeg har læst i nogle ældre tråde at NAS'er ikke både kan sidde til netværk, og blive læst via USB fra f.x. fjernsynet. Er dette korrekt for alle modeller? Det lyder da sørgerligt :( Jeg har søgt meget på dette forum og andre steder, men kan ikke lure om der findes sådan en netværksharddisk. Nogen der kender til sådan en? Jeg er klar over at f.x. WD TV Live kan løse mit problem, men jeg vil helst undgå en ekstra box, fjernbetjening, og de ekstra penge (da jeg er på SU). Jeg har fundet frem til EN harddisk som jeg måske tror kan udfylde mit behov: En LG N1T1DD1 , men den kræver vidst stadig at man switcher bagpå mellem NAS og Ext. HDD. Under alle omstændigheder... er der nogen der kender en netværks usb harddisk der kan aflæses af f.x. et fjernsyn? Eller er der nogen med erfaring med LG N1T1DD1? |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Denne enhed skaber en "bridge" mellem en computer harddisk og en USB stick via wifi.
Jeg har ikke testet den, og den er ikke ligefrem billig... (husk told, moms, gebyrer, etc). Her er et andet og tilsyneladende tilsvarende produkt. Samme prisniveau... Redigeret af JesperLund - 22-December-2010 kl. 23:53 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Supernaut ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-December-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
De er da egentlig ret smarte. Men også dyre ja. Jeg ved heller ikke om jeg kan leve med at computeren skal være tændt for at streame. Jeg kunne dog godt finde på at bruge den i andre sammenhænge, så tak for fundet :) Anede ik sådan noget eksisterede.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |