|
netværkskabel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skodman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2006 Sted: Lyngby,Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2012 kl. 22:14 |
Hej alle sammen.
Jeg skal ha skiftet mit netværkskabel fra cat 5 til cat 6 også faldt jeg over dette kabel. Men det er 150 kr billiger end f.eks computercity...kan det blive for billigt? Det skal gå fra min boxeebox til min synology nas. hvad syntes i?
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du problemer med det nuværende siden at du vil skifte? Hvis nej så kan jeg ikke se nogen grund til at skifte.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Skodman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2006 Sted: Lyngby,Denmark Status: Offline Point: 219 |
Ja min boxee har buffet en del på HD film,også skiftede jeg kablet der går fra nas til min switch, og det hjalp, så derfor tænkte jeg at det ville være perfekt hvis jeg skiftede det lange kabel som der går fra min nas/switch til boxee box.For at eleminere den sidste støj der nu måtte være.
Redigeret af Skodman - 06-Marts-2012 kl. 23:08 |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1259 |
Nu er jeg lidt på gyngende grund, da jeg ikke har rodet meget med Cat6 (har et gammelt hus med en forholdsvis aldrende installation), men skal du bruge STP? Hvis dit udstyr ikke er skærmet skal du vel have UTP og ikke STP kabel?
Lad være med at sammenligne prisen med steder som computercity - de ved godt hvad de skal have for kabler! /ask |
|
![]() |
|
nu kom jeg på gyngende grund???? stp utp???? det ved jeg ikke hvad er.og nej mit udstyr er ikke skærmet.Det er en dlink switch til 400 og en synology ds210j og yousee´s netgear cg3000.Så jeg tror ikke det er skærmet.
Men det vil sige at de kabler jeg linker til burde være ok?
|
|
![]() |
|
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
Det er fint nok det kabel, men du kan få det billigere...
|
|
![]() |
|
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
STP og FTP (inklusiv afarter heraf) er skærmede kabler, UTP er ikke skærmet.
|
|
![]() |
|
Tak for info fra alle..
Jeg bestiller det til 99 kr ... også blev man lidt klogere på hvad bokstaverne står for.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |