|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fabricius ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-December-2004 Status: Offline Point: 333 |
![]() Sendt: 25-Maj-2005 kl. 13:06 |
Det er nok et dumt spørgsmål og måske lidt OT i denne gruppe, men jeg prøver alligevel: Jeg har for længe siden trukket et netværkskabel fra min router i computerværelset, til min Kiss DP-558 i stuen. Det virker glimragende. I mellemtiden har jeg så anskaffet mig en X-Box. Den vil jeg også gerne have tilsluttet netværket. Jeg kan naturligvis manuelt flytte RJ45-stikket mellem de 2 maskiner, alt efter hvilken jeg skal bruge, men det bliver alligevel lidt bøvlet i længden. Jeg har ikke lige lyst til at trække endnu et kabel, så er det muligt på en eller anden måde at splitte det eksisterende kabel, så der sidder 2 stik på det? X-Box'en er forresten en fantastisk multimediemaskine, der totalt sætter Kiss'en til vægs, men det er en anden snak M.v.h. Henrik. |
|
![]() |
|
Techfreak ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() |
Du skal anskaffe dig en switch den koster ca 200 kr. feks http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=14209
prop alle kabler i den så skulle de virke begge to samtidig. |
|
mvh
Jørgen Giversen Meget tilfredse ejer af: TV: Panasonic TX-P46G30Y + 42PX70 + 42PW6. DVR: Panasonic DMR-EH67. DSR: Pioneer VSX-921-K. BDP: Sony PS3. LS: KEF KHT2005.2 RMC: Logitech Harmony 885. |
|
![]() |
|
Fabricius ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-December-2004 Status: Offline Point: 333 |
![]() |
Ok. Det er jo en nem og relativ billig løsning. Men skal jeg så ikke have en switch i begge ender af kablet? Jeg mener, bliver min router ikke forvirret over at have 2 maskiner tilsluttet samme port? M.v.h. Henrik. |
|
![]() |
|
Techfreak ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() |
Nej det er netop det en switch tager sig af
Redigeret af Techfreak |
|
mvh
Jørgen Giversen Meget tilfredse ejer af: TV: Panasonic TX-P46G30Y + 42PX70 + 42PW6. DVR: Panasonic DMR-EH67. DSR: Pioneer VSX-921-K. BDP: Sony PS3. LS: KEF KHT2005.2 RMC: Logitech Harmony 885. |
|
![]() |
|
![]() |
Genialt! Jeg suser snarest ud og køber mig en switch. Tak for svarene. M.v.h Henrik. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |