|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
krazzen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 30-Juni-2008 kl. 13:26 |
Vi har nu haft en prøveperiode med yousee og et programkort fra dem. Vi kunne se alle kanaler og det virkede fint.
Efter prøveperioden kan vi kun se dem der virker uden kortet: DR1, DR2, TV2 og infokanalen. I følge deres info burde vi have adgang til flere kanaler, når vi betaler for mellempakken - http://yousee.dk/element.php?dogtag=ktv_priv_tv_nye_mp (bonuskanaler) hos yousee yder de jo ikke support, når manikke bruger deres egen boks, men jeg fik at cide at jeg skal fortælle kortet at det skal være indstillet til netværksnummer 00147 - som jo er Frederiksberg. Men hvordan gør jeg det? Eller er det noget helt andet der er galt? Redigeret af krazzen - 30-Juni-2008 kl. 13:28 |
|
![]() |
|
HDTVtom ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Det er ikke meget information du kommer.
Hvad bruger du af software, tv-kort og er det digital eller analog signal du får? |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
Nu skriver du ikke noget om hvad du bruger kortet i, men jeg gætter på det må være noget HTPC, da tråden er anbragt herunder Og i min HTPC med Techno Trend C1500 tuner bruges netværksnummeret ikke til noget. Og det er ikke kortet, men boksen der bruger nummeret, bla. til at vælge hvilke regional station/kanaler du forventes at modtage. På min Sagem60 kan jeg ikke modtage DR's radio kanaler overhovedet, hvis jeg vælger det netværksnummer som min lokale antenneforening er tildelt. Muligvis fordi vores aftale ikke dækker radio kanaler. Kender du ikke nogen i dit område, der har Selector/Samsung boks som du kan prøve kortet i ? Måske har YouSee lavet fejl i abonnement ?? For kortet vender selvfølgelig rigtigt i din kortlæser Mvh JørgenT Redigeret af JørgenT - 30-Juni-2008 kl. 21:01 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |