|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
barfodcph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() Sendt: 08-Juli-2007 kl. 19:42 |
Jeg har en HP C5180 All-In-One printer, med kablet netværksforbindelse. Er der nogen der ved om jeg kan koble den på mit trådløse netværk på en snedig måde?
Redigeret af barfodcph - 08-Juli-2007 kl. 19:43 |
|
![]() |
|
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
Det kommer da an på hvad du vil op nå? |
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
![]() |
|
Anden4220 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
tdc's gameadapter |
|
Panasonic TH37PX80
Sony surround Apple Airport express Triax C-HD415CX Playstation 3 |
|
![]() |
|
barfodcph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Vil bare gerne have den på det rådløse netværk, så jeg ikke behøver andet kabel end strømforsyningen. Har du et link til den adapter?
|
|
![]() |
|
kreissl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
![]() |
et almindeligt access-point burde også kunne bruges... måske lidt mere bøvlet, men sikkert billigere.
|
|
![]() |
|
Anden4220 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
måske den her http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=45827 men mener der er en der er billigere i TDC butikken, prøv at gå ned og spørg dem...
|
|
Panasonic TH37PX80
Sony surround Apple Airport express Triax C-HD415CX Playstation 3 |
|
![]() |
|
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() |
Denne kan også:
http://butik.dk/product_info.php?cPath=1_61_67_291&produ cts_id=2157 |
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Du kan bruge HP's egen trådløse printserver til din printer.
HP Jetdirect Wireless Print Server |
|
![]() |
|
Shadow_dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Måske i den dyre ende men ja kik her f.eks: http://compuland.dk/netvaerk/netvaerk_traadloes/printservere _65_da/ |
|
![]() |
|
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
Den oprindelige spørger ville gerne slippe for nogle kabler. Skal de fleste (alle?) 'trådløse' printservere ikke strømforsynes eksternt? |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Det kan være printeren skal stå et sted med strømstik, men ikke med netværksstik.. Og jo en bridge skal strømfødes, præcis ligesom printeren skal (hint!)
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |