|
Netværksstøj på Samsung @Internet TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cholm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Status: Offline Point: 78 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Januar-2012 kl. 09:49 |
Hej,
Jeg oplever periodiske problemer med at jeg ikke kan bruge @Internet TV på mit Samsung TV.
Internetforbindelsen falder ud, og når jeg prøver at køre en hastighedstest, får jeg en fejlmeddelse om, at den ikke kan måle hastigheden pga. netværksstøj.
Problemet opstår både når jeg kobler direkte på det trådløse netværk, via Samsung donglen og når jeg kobler på med kabel via en extender til mit trådløse netværk. Jeg her ikke testet det med et kabel direkte fra routeren, da der er for langt imellem.
Håber nogen kan hjælpe med dette.
/Claus
|
|
![]() |
|
Markh ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: København Status: Offline Point: 317 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder som om at du generelt har lidt udfordringer med dit trådløse netværk (retransmissioner o. lign.), nu hvor det fejler både når går går direkte på dit trådløse netværk og via din bridge/extender. Check hvilken kanal du bruger i dag, og kør InSSIDer2 (http://www.metageek.net/products/inssider/) på en bærbar, der er på det trådløse netværk. Der kan du se om den kanal du bruger i dag er "forurenet" med støj fra andre trådløse netværk i nærheden. Find så den kanal, der er mindst støj på. /Mark |
|
![]() |
|
cholm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Status: Offline Point: 78 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Mark,
Tak for input. Det vil jeg prøve senere.
/Claus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |