recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Newbie-spørgsmål om fælleskøb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNewbie-spørgsmål om fælleskøb

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
flemsehj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Emne: Newbie-spørgsmål om fælleskøb
    Sendt: 02-April-2008 kl. 08:18
Hej alle gode folk.

Long time reader, first time writer - kan jeg vel kaldes

Jeg har gennem længere tid fuldt forskellige debatter her, og har efterhånden besluttet mig til at købe et Panasonic 46TH-PZ85.

Jeg ser at godpris.dk sælger det til 20.000, og jeg kan forstå at godpris er et udmærket sted, uden parallel-import og den slags.

Og så spørgsmålet:
HVIS der kommer en fælleskøb på ovenstående tv, kan man så sige noget om hvor meget prisen kan presses, eller er det helt individuelt, fra sag til sag?

Når man først har besluttet hvad der skal købes, vil man jo helst ikke vente for længe - med mindre det er værd at vente på

Tak for svar.
Flemming
-----------------------------------------------
En teori siger at livet på jorden en dag vil udslettes, og erstattes af noget, der er endnu mere skørt.
En anden teori siger at det allerede er sket!
Douglas Adams - Hitchhikers Guide To The Galaxy
Til top
Ole Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

recordere.dk teamet

Oprettet: 04-April-2005
Point: 874
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2008 kl. 15:38

Hej Flemming.

For det første skal jeg understrege, at jeg skriver som BRUGER, jeg har intet med fælleskøb at gøre, selvom jeg sidder med i recordere-teamet

Min erfaring er, at prisen presses omkring 1000kr i forhold til billigste pris ved købets start, men ofte har fælleskøb så stor effekt på markedet, at "markedsprisen" bliver påvirket af det.

En ligeså vigtig faktor, når leverandøren vælges er, at vi (nu udtaler jeg mig så alligevel lidt på teamets vegne) finder leverandøren pålidelig - både mht service og mht leveringstid. Der har været et par fælleskøb, hvor den store fordel ved at gå med i købet var, at man fik hurtigere levering, end hvis man handlede udenom fælleskøb.

Det er desværre det tætteste jeg kan komme.

...Ole

Moderator, recordere.dk
Til top
flemsehj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-April-2007
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2008 kl. 19:26
Hej Ole.

Tak for dit svar.

Jeg tror jeg går i venteposition i april måned.
Så må vi se hvad der sker

Venligst
Flemming
-----------------------------------------------
En teori siger at livet på jorden en dag vil udslettes, og erstattes af noget, der er endnu mere skørt.
En anden teori siger at det allerede er sket!
Douglas Adams - Hitchhikers Guide To The Galaxy
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu