recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - newbie-spørgsmål om surround
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketnewbie-spørgsmål om surround

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2008 kl. 21:37
Oprindeligt skrevet af howdi howdi skrev:

Cyberguyen: Ja, netop den forstærker som er ca. 6 år gammel. Jeg har købt
den brugt for ca. 3000 kr

Ouch. Jeg ved godt, at det er lidt sent at sige det, men så meget må du ikke give.

Surround-receivere uden HDMI bliver kastet i grams lige nu, hvis der ikke er noget helt specielt ved dem. Hvis man er heldig, kan man komme ned på et eencifret antal procent af nypris.

Til top
bony Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 358
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2008 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af howdi howdi skrev:

Cyberguyen: Ja, netop den forstærker som er ca. 6 år gammel. Jeg har købt
den brugt for ca. 3000 kr og ca. 3000 kr for højtalerne... Syntes godtnok at
det var lidt i overkanten, men ok...

Pu ha.. Jeg håber godt nok ikke at det er købt af en ven, for jeg er ked af at sige det, men du er blevet tørret godt og grundigt i røveren. Der er desværre én som har gået grinende ned til banken. Øv..

Du kan lige pt. få rigtig gode HD-forstærkere til den samme pris - fra ny af, vel at mærke. Men det er rigtigt hvad der blev nævnt tidligere, det kan selvfølgelig ikke laves om nu, men det er stadig en kedelig start.

Det er desuden en af grundene til, at jeg går ind for at det er tilladt, at kommentere andre folks salgstråde der findes derude. Men nu smider jeg vist bare mere brænde på et allerede flammende bål.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu