|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
cammic ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2009 Status: Offline Point: 20 |
![]() Sendt: 17-Januar-2009 kl. 16:58 |
|
Hej Har nogen gode/dårlige erfaringer med at handle online hos Newcastle HiFi med levering i Danmark?
|
||
![]() |
||
keras ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
![]() |
|
De sender ikke til DK |
||
![]() |
||
cammic ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2009 Status: Offline Point: 20 |
![]() |
|
Hmmm, det ser ellers sådan ud inde på deres hjemmeside, hvor man kan vælge DK som leveringssted, hvorefter det kommer frem med det danske flag mv.
|
||
![]() |
||
jackie linolen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
ang. newcastle hifi: jeg har modtaget følgende efter at have gennemført ordre. Sorry but we do not supply outside the UK. |
||
Panasonic ptae-900
Panasonic th42px80e B&W CM4 B&W Matrix HTM Audiovector K-X *4 Onkyo TX-NR 906 Onkyo DV-BD606 Marantz DV 6001 Kenwood dm5090 Logitech Harmony One |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Hvis man som cammic skriver kan vælge DK som leverings land, men ikke kan få leveret hertil alligevel, så må det siges at den butik er dybt useriøs. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Var det i disse dage, du prøvede det? |
||
![]() |
||
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
|
Eller også har de, som så mange andre, købt et standard netshopping modul, og ikke fået det rettet til Du har intet belæg for at udtale dig om deres seriøsitet medmindre du rent faktisk har handlet med dem. |
||
Crown - there is no substitute.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu har jeg skrevet en mail til dem, så må vi se... I mellemtiden: har nogen erfaringer med Wirefree Homes? http://www.wirefreehomes.co.uk/?osCsid=873c1d90e086e560e138d 10133de7c0b |
||
![]() |
||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
|
Har du snakket med dem ? Så vidt jeg kan se står der "Please call for international delivery options" |
||
![]() |
||
jackie linolen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
ang: ang. newcastle hifi: jeg har modtaget følgende efter at have gennemført ordre. Sorry but we do not supply outside the UK. jeg modtog svar pr. email d. 16/1 09 Redigeret af jackie linolen - 19-Januar-2009 kl. 12:01 |
||
Panasonic ptae-900
Panasonic th42px80e B&W CM4 B&W Matrix HTM Audiovector K-X *4 Onkyo TX-NR 906 Onkyo DV-BD606 Marantz DV 6001 Kenwood dm5090 Logitech Harmony One |
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
Eller også er de nået over den beløbsgrænse, som de må sælge momsfrit til i DK ( - ikke sandsynigt hvis det følger kalenderår ) |
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
Husk at fragten fra UK er væsentligt dyrere end vi er vant til ! En 40" fladskærm koster feks ca 2000 kr i fragt |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |