recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Next Gen - rygter, sladder og dårlig PR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Next Gen - rygter, sladder og dårlig PR

Besvar Besvar Side  <1 2021222324>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2013 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Og her er størrelsen på kinect (den er meget petit)

Bemærker den slet ikke Shocked
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2013 kl. 22:20
Prøv at forstille jer at have købt en af de nye fancy, moderne slim-tv med et ekstra tyndt vægbeslag for at får det flotte minimalistiske look..

Så kommer der en Kinect ovenpå.. FAIL!
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2013 kl. 22:34
Damn, folk er hurtigt ude og disse MS:

(fra twitter/imgur)

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2013 kl. 12:11
Positiv info om PS4s performance, specielt om stoejniveauet:

http://www.psu.com/a021118/PS4-power-consumption-noise-level-and-more-detailed-in-new-info-blowout 

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2013 kl. 12:11
Hvorfor kan Recordere stadigvaek IKKE finde ud af at lave links automatis? Jeg er paa Chrome...

BORING!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6061
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2013 kl. 13:35
Det virker kun halvdelen af gangene. Spørg mig ikke hvorfor. Heldigvis giver Chrome mulighed for at tribbeltklikke på teksten, så den bliver markeret, og så højreklikke på det og vælge gå til...

Men fed gennemgang. Rart at høre, at den er stille, selvom jeg nu også forventede det.

Redigeret af Nagash - 26-September-2013 kl. 13:36
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2013 kl. 21:19
Fed bundle med KILLZONE til en super pris! Den vil jeg MEGET GERNE have fat i, men kan ikke finde den til bestilling nogle steder..endnu...så vær venlig og opdater her hvis I finder det enten i DK eller UK.

(Der virkede linket! Efter 10 år på banen, burde Recordere vel have fået styr på det - jeg har endda påpeget det før...)

BORING!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2013 kl. 21:53
Den første pakke (den uden ekstra controller og kamera), er den der kommer i anden runde hos Gamestop.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2013 kl. 06:38
Anden runde er formentlig for lang tid for mig. Jeg kan højest leve med at vente en uge for at få den fra UK. 
Når de først annonceres nu, så går jeg ud fra, at man får dem hvis man forudbestiller, altså, de er ikke medregnet i den første batch.

BORING!
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2013 kl. 07:40
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Fed bundle med KILLZONE til en super pris! Den vil jeg MEGET GERNE have fat i, men kan ikke finde den til bestilling nogle steder..endnu...så vær venlig og opdater her hvis I finder det enten i DK eller UK.

(Der virkede linket! Efter 10 år på banen, burde Recordere vel have fået styr på det - jeg har endda påpeget det før...)

Har bestilt Killzone bundle med 2 controllere på den tyske amazon, da den ikke er oppe på den engelske endnu Smile
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2013 kl. 08:39
Anden runde kommer midt december. Så nok ca 14 dage efter.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2013 kl. 18:48
Så vidt jeg forstår tysk, så har de stadig ikke en dato for den bundle! Men jeg tror sgu også jeg bestiller derfra eller venter til, at den er på en UK side hvor jeg forstår sproget 100%. Det er simpelthen et godt tilbud taget i betragtning, at jeg her kun får konsollen for 3100 kr.

Ventetiden kan jeg bruge på COD GHOSTS på PS3 samt GTA. 

BORING!
Til top

Besvar Besvar Side  <1 2021222324>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu