recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Next Gen - rygter, sladder og dårlig PR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Next Gen - rygter, sladder og dårlig PR

 Besvar Besvar Side  <1 23456 24>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 11:21

Spilpriserne er godt nok hoeje - 549 for de nye paa Coolshop? Haaber, at de kommer til at ligge omkring de 399, som nu... 

Jeg havde ingen problemer med at forudbestille maskinen paa Coolshop, men jeg holder oeje med om der kommer bundles senere. Nu er jeg i det mindste garanteret den pris maks.



Redigeret af amorbavian - 11-Juni-2013 kl. 11:22

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 12:15
Har aldrig spillet FF, men FF 15 siger nu meget spaendende ud. Hvorfor skiftede det navn?

BORING!
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 13:00
Gad vide om MS kommer med et modtræk? For en (meget) casual gamer som mig ligner valget mellem xone og ps4 en no-brainer. Med de begræsninger de lægger på det at spille og alt det skrammel maskinen også kan - men som jeg ikke kan/skal bruge til noget - så bliver det en ps4 som det ser ud lige nu.  
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 13:05
Jeg kan ikke se hvad de skal komme med. Hardwaren er annonceret. Softwaren ogsaa. Det bliver flere trailere og lidt mere om user interface samt tv/tunere, cloud, vi kommer til at hoere mere om.

BORING!
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 15:36
Jeg tror det samme sker som med Nintendo DS (eller var det 3ds?!), hvor man udmiddelbart efter lanceringen foretager en prisreduktion i håbet om at kunne vinde folk over på det.

Derudover kan MS gøre mere for samarbejdet med twitch tv og sørge for den del med streaming af sine sessioner fungerer bedre end Sony's samarbejde med ustream
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Har aldrig spillet FF, men FF 15 siger nu meget spaendende ud. Hvorfor skiftede det navn?

Tror at det er fordi at Versus nu er blevet sammenlignet med et spil der første gang blev vist frem i 2006. Så nu prøver de lidt på en frisk? Men ja, jeg skal ikke kunne sige det.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 20:08
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Jeg tror det samme sker som med Nintendo DS (eller var det 3ds?!), hvor man udmiddelbart efter lanceringen foretager en prisreduktion i håbet om at kunne vinde folk over på det.

Derudover kan MS gøre mere for samarbejdet med twitch tv og sørge for den del med streaming af sine sessioner fungerer bedre end Sony's samarbejde med ustream

Problemet med prisreduktionen er jo at Sony kan gøre  det samme. 

Men MS skal næsten ikke gøre noget for at vinde over Sony i streaming. Twitch er mega populært til streaming af spil, så de skal reelt set bare sørge for at den ikke er elendig også burde det være i hus. Dog har det ikke nogen reel interesse for mig, så jeg er ligeglad.Tongue
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 20:13
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

@Armor - jeg ved godt hvad du mener. :) 
Jeg sad med en hel gruppe på steam og fulgt med. Vi døde alle af grin da Sony rullede sig ud. Men udover det? Så var showet desværre ikke så meget værd. Final Fantasy så rigtig godt ud og Kingdom hearts er noget jeg helt sikkert skal have.. Udover det var det nogle lange timer. Dog kan man sige at deres E3 jo egentlig ikke var så meget andreledes end de plejer at være. 

Grunden til at jeg kunne lide MS' konference lidt (lidt) mere, var udelukkende fordi der var mange spil. Ganske enkelt. Det er det jeg gerne vil se og det var det de præsenterede.

Der var da ogsaa mange spil til Sonys. Antallet var vel ikke mindre en MS? THE ORDER, Batman, Watch Dogs, BEYOND, GTA, THE DARK SORCERER, EA sports osv. Jeg er i gang med at se hele konferencen nu..Jeg er slet ikke enig i, at MS viste flere eller bedre spil. Imo har Sony vundet klart paa alle fronter..

Jeg skal dog så, med det sagt, aldrig have en XB1. Jeg vil gerne kunne sælge og købe spil brugt, hvis det er det jeg lyster. Jeg har ingen grund til at miste mine rettigheder som forbruger.

Heller ikke jeg, til at starte med. Vil dog gerne have TITAN FALL.

Forskellige meninger. Spil der er blevet vist frem i februar og vi kun ser et kort glimt af interesserer mig ikke så meget. PS3 spillene havde jeg set nok af i forvejen. 

Derfor var det for mig kun The Order, FF og KH der var interessante. Jeg så frem til nye PS4 spil og dem var der desværre ikke så mange af. Altså af dem fra sony.. The Dark Sorcerer var vist bare en tech demo.

Dog skal vi/jeg nok huske på at i modsætningen til MS så spreder Sony typisk deres spil til flere konferencer der kommer løbende. Gamescom i august og tokyo game show i .. september? Så vi kan nok forvente os lidt mere der.

Også tror jeg at det er vigtigt at bide mærke i hvor meget fokus Sony har på indie spil. Der var jo mange der blev vist til deres konference og jeg tror at vi skal forvente endnu flere i fremtiden. Det skulle jo være nemt at porte, hvilket de også selv gav udtryk for under et af spillene. 


Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 20:17
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Har aldrig spillet FF, men FF 15 siger nu meget spaendende ud. Hvorfor skiftede det navn?

Tror at det er fordi at Versus nu er blevet sammenlignet med et spil der første gang blev vist frem i 2006. Så nu prøver de lidt på en frisk? Men ja, jeg skal ikke kunne sige det.

Tror de skiftede navn fordi det også kommer til Xbox One. Men det er kun spekulation.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 20:34
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Har aldrig spillet FF, men FF 15 siger nu meget spaendende ud. Hvorfor skiftede det navn?

Tror at det er fordi at Versus nu er blevet sammenlignet med et spil der første gang blev vist frem i 2006. Så nu prøver de lidt på en frisk? Men ja, jeg skal ikke kunne sige det.

Tror de skiftede navn fordi det også kommer til Xbox One. Men det er kun spekulation.

Nope. PS3/4. Kingdom Hearts kommer nok til XB1, men FFXV er vist rent playstation. Stemmer også overens med rygterne om at sony skulle have givet en hånd med udviklingen af spillet.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 20:53
Nu har jeg ikke læst resten af de indlæg der er i tråden, men efter at have set Microsofts og Sonys pressekonferencer, så er min dom her:

Sony har revet hovedet af MicroSoft, og skidt dem ned i halsen (frit efter Duke'en).
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 20:53
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 24>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu