recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Next Gen - rygter, sladder og dårlig PR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Next Gen - rygter, sladder og dårlig PR

 Besvar Besvar Side  <1 34567 24>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6058
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 14:23
Oprindeligt skrevet af TobiasKM TobiasKM skrev:

Heh, jeg lægger mig ikke fast på en beslutning før jeg skal til at bestille :) Har ikke tænkt mig at forudbestille, så det giver dem minimum indtil launch at overbevise mig ;) Skal også som minimum have mulighed for at have PS4 controlleren i hænderne :)
Du kan da roligt forudbestille dem begge, og så afbestille den ene igen, når du har besluttet dig. De trækker jo ikke pengene før de sender.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Jeg har ligesom alle jer andre en mening, men jeg er ikke specielt loyal overfor de her store firmaer. Det er ikke hemmeligt at jeg hælder mest til PS4 (pga. prisen og Sonys output med spil til deres PS3). Men jeg startede trods alt denne generation ud med en XB360, da prisen og Halo 3 var urimeligt tiltrækkende. Så døde skidtet og jeg hoppede på PS3-vognen da MGS4 udkomClown

Desuden har jeg også en PC så giver de mig alle fingeren så nøjes jeg med Company of Heroes og Rome Total WarTongue

total OT gleder mig også helt vildt til Company of Heroes 2 bliver så fedtBig smile

Har 40+ timer i betaen og er rank 40. Så det bliver mit spil til sommerferien som indtræffer den 28. - få dage efter udgivelsenBig smile
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 13:26
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

@TobiasKM - vent med din beslutning til efter TGS i september. MS skulle have flere spil gemt i ærmet til Gamescom (som kommer før TGS) også har de også meldt ud at de ikke har opgivet Japan endnu, hvor TGS jo så ville være det oplagte tidspunkt at give udtryk for det.

Sony har sagt at Gamescom er beregnet til Vita, så forvent ikke mere end vi har set.. måske max ét nyt PS4 spil som ikke er launch title. 
Desuden har Sony også meldt ud at de først vil fokusere på PS4 i 2015. Tongue

Heh, jeg lægger mig ikke fast på en beslutning før jeg skal til at bestille :) Har ikke tænkt mig at forudbestille, så det giver dem minimum indtil launch at overbevise mig ;) Skal også som minimum have mulighed for at have PS4 controlleren i hænderne :)
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 13:20
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Jeg har ligesom alle jer andre en mening, men jeg er ikke specielt loyal overfor de her store firmaer. Det er ikke hemmeligt at jeg hælder mest til PS4 (pga. prisen og Sonys output med spil til deres PS3). Men jeg startede trods alt denne generation ud med en XB360, da prisen og Halo 3 var urimeligt tiltrækkende. Så døde skidtet og jeg hoppede på PS3-vognen da MGS4 udkomClown

Desuden har jeg også en PC så giver de mig alle fingeren så nøjes jeg med Company of Heroes og Rome Total WarTongue

total OT gleder mig også helt vildt til Company of Heroes 2 bliver så fedtBig smile
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 13:16
@TobiasKM - vent med din beslutning til efter TGS i september. MS skulle have flere spil gemt i ærmet til Gamescom (som kommer før TGS) også har de også meldt ud at de ikke har opgivet Japan endnu, hvor TGS jo så ville være det oplagte tidspunkt at give udtryk for det.

Sony har sagt at Gamescom er beregnet til Vita, så forvent ikke mere end vi har set.. måske max ét nyt PS4 spil som ikke er launch title. 
Desuden har Sony også meldt ud at de først vil fokusere på PS4 i 2015. Tongue
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 13:11
Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

For lavt? Jeg har ikke noget personligt forhold til dem. Jeg er ikke loyal overfor nogen af de 3 store. Jeg er opvokset som Nintendo knægt, har været forbi Sony og efterfølgende MS og nu Sony igen. Jeg køber den konsol der behager mig og jeg må være ærlig at sige at MS ikke har gjort meget for at man skulle tro sådan noget. Personligt synes jeg at MS mere end de andre 2 skider på forbrugerne :)

Uanset hvad så er min mening jo så ikke så vigtig men mere at hvis det der er sandt, og det har jeg nemt ved at tro det er, så ville det jo også have endt i endnu en katastrofe.

fær nok du ikke har noget personlig forhold syns bare det gav et andet intyk når du skrav som du gjore

Jeg har ligesom alle jer andre en mening, men jeg er ikke specielt loyal overfor de her store firmaer. Det er ikke hemmeligt at jeg hælder mest til PS4 (pga. prisen og Sonys output med spil til deres PS3). Men jeg startede trods alt denne generation ud med en XB360, da prisen og Halo 3 var urimeligt tiltrækkende. Så døde skidtet og jeg hoppede på PS3-vognen da MGS4 udkomClown

Desuden har jeg også en PC så giver de mig alle fingeren så nøjes jeg med Company of Heroes og Rome Total WarTongue
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 13:06
Oprindeligt skrevet af LeChuck LeChuck skrev:

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

When your family member accesses any of your games, they’re placed into a special demo mode. This demo mode in most cases would be the full game with a 15-45 minute timer and in some cases an hour.
Hvis du læser videre i den originale post vil du se at tidsbegrænsningen var pr gang, dog diskuterede de om der skulle være en grænse på antallet af gange man kunne låne spillet.
Derudover har jeg svært ved at tro på det rent faktisk er fra en Microsoft ansat. Så vidt jeg har forstået vil funktionen blive introduceret senere. Hvis man er intelligent nok til at blive ansat til at udvikle det, er man nok også intelligent nok til at holde sin mund om hvad ens firma arbejder på ;-)

Angående Microsoft og deres kundeservice, må jeg nok indrømme at jeg finder den bedre end Sonys. Den der hacking fiasko var f.eks. ikke vildt godt håndteret fra deres side. Der gik en uge før de tog kontakt til kunderne, og da det endelig var oppe at køre igen var kompensationen ikke ligefrem noget at skrive hjem om.
En anden ting jeg bed mærke i var at deres emails omkring sagen, takkede mig for min tålmodig og støtte. Undskyldning for at fucke sikkerheden op, og at jeg skulle bruge tid og penge på et nyt kreditkort? Næ nej, ikke fra Sony ;-)

Til sammenligning synes jeg Microsoft håndterede RROD og de ridsede skiver bedre. Selvom min egen launch X360 først gav op efter seks år (havde dog heller ikke brugt den vildt meget), fik et par af mine kammerater deres ombyttet / fikset. Så vidt jeg husker fik de lidt ekstra med da konsollerne kom tilbage, og der var fin kommunikation hele vejen.
Dertil gjorde Microsoft en del for at få flere jrpgs (og de dertil hørende kunder) over på deres maskine. Blue Dragon og Lost Odyssey var nok ikke helt billige at udvikle (selvom det desværre ikke var de helt store spil oplevelser), Eternal Sonata, Star Ocean: Last Hope, Tales of Vesperia og Final Fantasy, blev også aktivt hentet til platformen.

Så hvis jeg skulle vælge maskine ud fra firma blev det Xbox One. Men som før nævnt spiller jeg mest jrpg's, og det virker som om PS platformen igen bliver stedet for dem (selvom Tales of Vesperia godt nok var eksklusivt på X360 i vesten, er det undtagelsen der bekræfter reglen).

Hvis du selv lige læser videre så har jeg jo længe skrevet at TheVerge jo netop siger at det ikke var færdiggjort. Uanset hvordan vi vender og drejer det er det jo en væsentlig forringelse af hvad folk havde håbet på. Vi startede samtalen om dette emne ud med om hvorvidt man kunne spille online samtidigt (hvis man har lånt et spil til en makker) eller ej og nu er vi ude i hvor langt tid og hvor mange gange man kunne have spillet. I min verden reducerede det den feature fra ret awesome til meh. 
Som jeg vidst også har givet udtryk før (da det blev snakket om første gang) nægter jeg at tro på at MS bare sådan uden videre ville give folk lov til at låne spil ud til venstre og til højre sådan uden videre. Det skulle ikke undre mig hvis resultatet ville have været 3 x 60 minutter max. Det begrænser jo lidt hvad man kan nå.

Men ja, lige umiddelbart skal vi så ikke tænke på det længere.Tongue

Alt det andet du skrev der, som jeg går ud fra er rettet mod mig, er lidt overkill. Det var én sætning som Tobias følte behov for uddybelse og det har jeg gjort. Jeg synes ikke at det her bør ende i en værre fanboi diskussion end det er i forvejen er.Tongue

Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 12:55
Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

Oprindeligt skrevet af TobiasKM TobiasKM skrev:

Den der udgave af Family sharing, med tidsbegrænsning, er blevet yderligere bekræftet af CBoaT på Neogaf forummerne - han er notorisk kendt for meget sjældent at tage fejl med den slags ting. 

Det er dælme ulækkert.. Klam markedsføring fra Microsoft at vildlede folk på den måde. 

Jeg var egentlig landet på at jeg skulle have en Xbox One, men nu står den sgu 60-40 i PS4's favør igen.

aaa hold da op skal der ikke mere til Wink forstår sku ikke man skifter konsol ikke fordi noget er blivet dropet men fordi noget skulle have været som så er blivet droppet Confused jeg holder sku fast på spile er 110% valget for mig 

Xbox One giver mig ikke længere nogen særlige fordele. Kinect er ikke så interessant for mig, så i sidste ende kommer jeg bare til at betale mere for en svagere konsol med Xbox One. Det sammen med at PS4 controlleren lyder til at være væsentligt forbedret (DualShock3 har været en væsentlig årsag til at PS3 aldrig rigtig har været interessant for mig), gør at jeg ryger mere og mere over på en PS4.

Hvad angår spil, så er langt størstedelen af de spil jeg er interesseret i multiplatform. Så har du Forza, der får PS4 jo på et eller andet tidspunkt et Gran Turismo (som jeg ikke har spillet for alvor siden 3'eren - er vist ved at være på tide igen), og derudover så har Titanfall været den største Xbox One eksklusive jeg har været interesseret i - og der er der stærke rygter om at det også kommer på PS4'eren på et eller andet tidspunkt.

Microsoft kan stadig nå at overbevise mig, men på nuværende tidspunkt er PS4 det mest attraktive tilbud.
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 12:47
Oprindeligt skrevet af TobiasKM TobiasKM skrev:

Den der udgave af Family sharing, med tidsbegrænsning, er blevet yderligere bekræftet af CBoaT på Neogaf forummerne - han er notorisk kendt for meget sjældent at tage fejl med den slags ting. 

Det er dælme ulækkert.. Klam markedsføring fra Microsoft at vildlede folk på den måde. 

Jeg var egentlig landet på at jeg skulle have en Xbox One, men nu står den sgu 60-40 i PS4's favør igen.

aaa hold da op skal der ikke mere til Wink forstår sku ikke man skifter konsol ikke fordi noget er blivet dropet men fordi noget skulle have været som så er blivet droppet Confused jeg holder sku fast på spile er 110% valget for mig 
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 12:42
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

For lavt? Jeg har ikke noget personligt forhold til dem. Jeg er ikke loyal overfor nogen af de 3 store. Jeg er opvokset som Nintendo knægt, har været forbi Sony og efterfølgende MS og nu Sony igen. Jeg køber den konsol der behager mig og jeg må være ærlig at sige at MS ikke har gjort meget for at man skulle tro sådan noget. Personligt synes jeg at MS mere end de andre 2 skider på forbrugerne :)

Uanset hvad så er min mening jo så ikke så vigtig men mere at hvis det der er sandt, og det har jeg nemt ved at tro det er, så ville det jo også have endt i endnu en katastrofe.

fær nok du ikke har noget personlig forhold syns bare det gav et andet intyk når du skrav som du gjore
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 12:26

Hvis man er intelligent nok til at blive ansat til at udvikle det, er man nok også intelligent nok til at holde sin mund om hvad ens firma arbejder på

WHAT? Have you seen the news recently?


BORING!
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 12:25
Oprindeligt skrevet af LeChuck LeChuck skrev:

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

When your family member accesses any of your games, they’re placed into a special demo mode. This demo mode in most cases would be the full game with a 15-45 minute timer and in some cases an hour.
Hvis du læser videre i den originale post vil du se at tidsbegrænsningen var pr gang, dog diskuterede de om der skulle være en grænse på antallet af gange man kunne låne spillet.
Derudover har jeg svært ved at tro på det rent faktisk er fra en Microsoft ansat. Så vidt jeg har forstået vil funktionen blive introduceret senere. Hvis man er intelligent nok til at blive ansat til at udvikle det, er man nok også intelligent nok til at holde sin mund om hvad ens firma arbejder på ;-)


Well, som nævnt så er det der bliver meldt ud i den post blevet bekræftet fra andre rimeligt pålidelige kilder.

Det oprindelige var fra en Pastebin, og komplet anonymt. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 24>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu