recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Next Gen - rygter, sladder og dårlig PR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Next Gen - rygter, sladder og dårlig PR

Besvar Besvar Side  <1 34567 24>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 21:08
lol.. ja okay. Så holder det jeg siger ikke vand. Personligt er jeg bare glad for at vi endelig ser det men ffs, det var meningen at det kun skulle være udkommet til ps3 og nu udkommer det til XB1 (og ps4). Tongue

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 21:38
Okay så fik jeg lige en ide jeg ikke håber er helt ude i hampen. 

I februar sagde Sony at, hvis man sidder fast i et spil, så vil man kunne give en anden person (via nettet) adgang til at overtage styringen. 

Så tænkte jeg, hvis det rent faktisk er sådan det forholder sig, at det kunne være fedt hvis det fungerer på den måde at den anden person hele tiden kan følge med på samme tid med at man kan snakke sammen. 

Grunden til at jeg synes det kunne være en fed idé er fordi at en makker og jeg er begyndt at spille horror-spil når vi er sammen. Det sker dog bare ikke så tit vi er det grundet afstanden. Så dette kunne jo være en snild måde at spille sammen på også skifte joystick når den ene dør i spillet. 

Eller noget i den retning. Det er i hvert fald helt sikkert noget jeg ser frem til at vide mere om.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 21:56
Okay hvad sker der for coolshop. 3699kr for PS4 og 3999kr for XB1. Så nu er 100 euro = 400kr? lol
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 21:59
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Sony har revet hovedet af MicroSoft, og skidt dem ned i halsen (frit efter Duke'en).

Det er samme konklusion som størstedelen er kommet frem til, hvis man dømmer efter de kommentarer som er faldet rundt omkring efter E3 i går.

Det er ret morsomt at se indædte fanboys påstå at de eneste spil som er værd at spille på PS4 kommer til at være Indie Games (3. parts spil), som egentlig bare er små minispil som man kender det fra de gode 00'ere med flash-spil.. og derefter se hvordan konverterede MS --> Sony fans kalde dem for idioter..

Jeg har aldrig været fan af Xboxen (måske er jeg Sony fanboy med mine Ps1, PS2 og PS3?) da jeg altid har set den som værende direkte uinteressant (RROD, for stor controller, ekstern powerbrick, høj blæserstøj.. jeg kan blive ved..) men her synes jeg klart konsol-krigen er afsluttet inden den er kommet igang. 

Den klare vinder er: Nintendo WiiU... *host*
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 22:06
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Okay hvad sker der for coolshop. 3699kr for PS4 og 3999kr for XB1. Så nu er 100 euro = 400kr? lol

Jeg fik bestilt min da den stod til 3099,- Gad vide om jeg får den til det? Smile
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 22:32

Ja. Det gjorde jeg også. De kan ikke løbe fra den pris.

@Steffen

Det er mærkeligt, at du ikke mener Sony viste en masse spil - Faktum er, at de viste flere end MS og, at der også var en del gameplay bl.a. på DESTINY (flottest grafik) og WATCH DOGS samt en masse indie spil, som du også nævner. Deres konference var jo spil, spil, spil som Recordere også skriver. :)

BORING!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 22:42
Jeg må godt nok sige, at jeg er noget overrasket over resultatet efter gårsdagens præsentationer. Jeg havde egentlig håbet på, at MS ville æde deres stupide politik om salg af brugte spil. Det er ene og alene grund til, at jeg ikke vil røre Xbox One med en ildtang.
Jeg er fløjtedes ligeglad med, at den kræver at være online minimum en gang i døgnet. Min dag er alligevel ødelagt, hvis ikke jeg er online. Og at den koster $100 mere, ville jeg nok også kunne klare.
Xbox'en ser ud til at have de fedeste extra features samt den bedste controllere til mandehænder, selvom det dog ser ud til, at den nye PS4 controller er vokset i størrelse.

Men jeg har altid været storbruger af køb og salg af brugte spil, og det vil jeg sgu have lov til, at blive ved med.
Jeg er virkelig ærgerlig over, at MS har bukket under for distrubitørenes pres, og gået med til det lort.

Mest ærgerligt er det dog, at MS samtidig præsenterede de bedste eksklusive titler, hvis du spørger mig, og dem vil jeg ikke komme til at spille så :(

Er der egentlig nogen der ved, og det kræver PS+ at kunne se Netflix og lignende, eller om det kun gælder online spil?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 22:47
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Ja. Det gjorde jeg også. De kan ikke løbe fra den pris.

@Steffen

Det er mærkeligt, at du ikke mener Sony viste en masse spil - Faktum er, at de viste flere end MS og, at der også var en del gameplay bl.a. på DESTINY (flottest grafik) og WATCH DOGS samt en masse indie spil, som du også nævner. Deres konference var jo spil, spil, spil som Recordere også skriver. :)

Jeg vil se spil fra SONY. Watch Dogs har jeg på nuværende tidspunkt set nok af. Mere end rigeligt. Destiny var fint nok, men igen bare et multiplat spil. Jeg vil se hvad Sony har i posen og ikke alle de andre. Multiplat spil kan jeg jo se ved EA eller Ubisofts konference. 

Igen, forskellige meninger. Jeg siger jo ikke, at der ikke kommer spil til konsollen, jeg havde bare ønsket mere fra Sonys side af og ikke alle mulige andre. 

Men sandt, der var en masse spil, ingen tvivl om det. Jeg synes bare ikke at det var særligt interessant at se trailer til The Last of Us som jo udkommer i denne uge <.< Det samme gælder stort set også alle de andre PS3 spil. Måske lige med undtagelse af Batmanspillet. 

Jeg havde måske også set frem til lidt mere gameplay fra deres spil de viste i februar, men i stedet blev vi spist af med trailere. En live demo af hvordan Driveclub kunne da have været 1000 x mere interessant for ikke at tale om at man så kunne få sig et ordenligt indblik i hvad fanden det går ud på. 

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 22:52
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Jeg må godt nok sige, at jeg er noget overrasket over resultatet efter gårsdagens præsentationer. Jeg havde egentlig håbet på, at MS ville æde deres stupide politik om salg af brugte spil. Det er ene og alene grund til, at jeg ikke vil røre Xbox One med en ildtang.
Jeg er fløjtedes ligeglad med, at den kræver at være online minimum en gang i døgnet. Min dag er alligevel ødelagt, hvis ikke jeg er online. Og at den koster $100 mere, ville jeg nok også kunne klare.
Xbox'en ser ud til at have de fedeste extra features samt den bedste controllere til mandehænder, selvom det dog ser ud til, at den nye PS4 controller er vokset i størrelse.

Men jeg har altid været storbruger af køb og salg af brugte spil, og det vil jeg sgu have lov til, at blive ved med.
Jeg er virkelig ærgerlig over, at MS har bukket under for distrubitørenes pres, og gået med til det lort.

Mest ærgerligt er det dog, at MS samtidig præsenterede de bedste eksklusive titler, hvis du spørger mig, og dem vil jeg ikke komme til at spille så :(

Er der egentlig nogen der ved, og det kræver PS+ at kunne se Netflix og lignende, eller om det kun gælder online spil?

Faktisk er der en rimeligt pålidelig kilde på neogaf der netop siger at det er MS der er kommet til udgiverne og ikke omvendt. Det er ene og alene et middel mod piratkopiering, sådan som jeg forstod det. 

Læs det her:

cloudpower=praroleofficer. desined from day1@s DRM. peirod. uknoo this alreyad thogh.,, MS idaea. aproached third parties wplan not otherway around. EA/Ubi bigest boostrs but lesa Activbliz whcih makes mye haed fulll of weird#!

Og jeg er godt klar over at det er skrevet kryptisk, men det er der så åbenbart en årsag til. Som sagt er han tilsyneladende en ret pålidelig kilde.

Ifølge samme person bliver det værre, så vi må se...

Ang netflix er det stadigvæk tilgængeligt for ikke PS+ medlemmer. No worries. Kun multiplayer der bliver låst. 

Hvilke spil så du mest frem til, fra MS?

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 22:54

Udvidet  gameplay. Tænkte at det var mildt relevant Embarrassed
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 23:15
http://www.gamersyde.com/download_killzone_shadow_fall_e3_trailer-30219_en.html

Killzone trailer. 60FPS - folket har fået deres vilje.Clap

Og her står lidt om Driveclub PS+ Edition:

I grove træk er det en mindre udgave af det fulde spil. Der er ingen detaljer om resten så skal købes via DLC eller hvordan. 

Generelt set ville jeg, hvis jeg var jer, holde øje med diverse gaming sites for trailers i 1080p, så de kan ses i ordenlig kvalitet. :) 

neogaf er også et godt sted at begynde hvis det er lol.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 23:28
Til top

Besvar Besvar Side  <1 34567 24>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu