recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Next Gen - rygter, sladder og dårlig PR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Next Gen - rygter, sladder og dårlig PR

 Besvar Besvar Side  <1234 24>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 05:36
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 06:00
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kWSIFh8ICaA

Morsom lille video. Der fik de vist drillet Microsoft lidt Tongue Og så fik vi afklaret hvordan brugte spil fungere til PS4. Og heller intet krav om at skulle være på nettet.

Konsollen ser lækker ud. Er vild med designet.

Håber prisen holder på 300€, så er det omkring 3000,-


Redigeret af Sploink - 11-Juni-2013 kl. 06:03
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 06:12
Plejer euro priserne at stemme fint overens med de danske eller skal vi mon forvente at den kommer til at koste 3500kr herhjemme?
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 06:15
3500,- tror jeg godt vi kan forvente den lander på. Men heller ikke højere. Og det er jo en ganske fin start pris ifht lancerings pris på PS3 Smile

Så lige traileren til det nye FFXV. Nøøj det ser godt ud
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 06:16
Snakkede de noget om Gaikai ??
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 06:23
349£ på Amazon.co.uk Smile
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 07:04
Her kommer alle svinerne til MS: http://www.gametrailers.com/videos/po1fdm/playstation-4-e3-2013--ps4-used-game-friendly-announcement--stream-?xrs=share_gtios_sms

Jeg synes nu ikke der er noget der indikerer, at det kommer til at koste penge, at kunne spille online fremover?
Med en pris på £100 mindre, og med frit salg af brugte spil og intet internetkrav, så synes jeg ikke valget er så svært længere. Eneste problem jeg har, er at jeg bedre kan lide Forza end jeg kan lide Grand Turismo :(
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 07:09
MS over Sony, Steffen?

Sony shitted on MS! Hørte ikke klapsalverne i salen ? Det handlede ikke så meget om spil og ingen af dem ud over KZ og Watch Dogs er specielle for mig, men Sony vandt da klart E3. Læs endvidere på nettet og på Twitter og se reaktionerne så kan du se hvad jeg mener..

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 07:11
Eneste minus er at online gaming ikke længere er gratis..

Nagash, så køb begge. Imo er GT bedre. Hvis de også snart laver realistisk sammenstød ville det blive ekstra godt..

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 07:16
Har I set denne?

http://www.destructoid.com/jack-tretton-wikipedia-page-edited-255967.phtml

BORING!
Til top
Jakobfc Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakobfc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 07:16
Det kommer til at koste penge at spille online.
men på Plus siden for man da en masse gratis ting med i det abonnement.

http://us.gamespot.com/e3/ps-plus-required-to-play-ps4-games-online-6409709/
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 07:24
Steffen, denne opsummerer meget godt hvad jeg mente tidligere of hvorfor det er Sony over MS.

http://kotaku.com/sony-just-smacked-the-xbox-one-in-the-mouth-512492046

BORING!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 24>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu