|
Next Gen - rygter, sladder og dårlig PR |
Besvar | Side <12345 24> |
Forfatter | ||
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
@Armor - jeg ved godt hvad du mener. :)
Jeg sad med en hel gruppe på steam og fulgt med. Vi døde alle af grin da Sony rullede sig ud. Men udover det? Så var showet desværre ikke så meget værd. Final Fantasy så rigtig godt ud og Kingdom hearts er noget jeg helt sikkert skal have.. Udover det var det nogle lange timer. Dog kan man sige at deres E3 jo egentlig ikke var så meget andreledes end de plejer at være. Grunden til at jeg kunne lide MS' konference lidt (lidt) mere, var udelukkende fordi der var mange spil. Ganske enkelt. Det er det jeg gerne vil se og det var det de præsenterede. Jeg skal dog så, med det sagt, aldrig have en XB1. Jeg vil gerne kunne sælge og købe spil brugt, hvis det er det jeg lyster. Jeg har ingen grund til at miste mine rettigheder som forbruger.
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kunne man selvfølgelig også. Men 8-9000kr lige op til jul. Av av. Der er næsten ingen tvivl om, at jeg før eller siden kommer til at eje dem begge, men jeg køber kun den ene fra starten, og så den anden, når første prisnedsættelse kommer. nu har jeg heldigvis næsten et halvt år, til at beslutte mig i. Har allerede reserveret hos Coolshop. |
||
tobiasl
Guld medlem Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
januar udsalg |
||
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
|
Driveclub er desuden "gratis" med PS+. Det lugter lidt af nogle teorier jeg har læst om spillet. Det bliver nok enten Free 2 Play eller skrabet med masser af DLC med et billigt grundspil. På den måde lyder det godt når man et launch spil med til PS+, men omvendt vil det ikke være det store tab for Sony.. Men dunno, bare teorier. Det lyder i hvert fald vildt hvis det er et fuldt spil fra dag 1.
|
||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Epic win by Sony!
|
||
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
|
Coolshop har ændret prisen til 3100kr for PS4 og 4300kr for XB1
|
||
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4799 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
"global name 'country' is not defined" når man prøver at bestille den |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
|
£363 / 370 (afhængig af fragt) hos amazon UK. Har lige tjekket. En smule dyrere, men vel mest pga. transport.
|
||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så XB1 er 38,7% dyrere end PS4 ved launch... damn!
|
||
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
|
https://twitter.com/yosp/status/344364530333274112
PS4 HDD kan opgraderes/udskiftes. Dvs hvis nu det skulle vise sig at den nuværende $399 kun skulle vise sig at være 250gb og at de kommer med en dyrere, kan man købe den billige og selv skifte. Uanset hvad er det altid godt.
|
||
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Til 3100 bestiller jeg fandeme i DK. Havde overvejet UK for at spare, men kan ikke vente til 10 dage efter.
|
||
BORING! |
||
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Redigeret af amorbavian - 11-Juni-2013 kl. 11:48 |
||
BORING! |
||
Besvar | Side <12345 24> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |