recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nexus 6, 9 og Player er kommet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nexus 6, 9 og Player er kommet

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 22:21
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Player'en ser spændende ud, men der mangler totalt specs på den så man kan se hvad den kan..

Der er lidt i dette link:

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 15-Oktober-2014 kl. 22:22
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 22:50
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Player'en ser spændende ud, men der mangler totalt specs på den så man kan se hvad den kan..

Hilsen Carsten.

Tak, men det jeg mangler svar på er hvordan den fungerer som mediestreamer (HD-lyd, 50/24Hz, subtitles, etc..).
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6061
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 08:21

Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hilsen Carsten.

Tak, men det jeg mangler svar på er hvordan den fungerer som mediestreamer (HD-lyd, 50/24Hz, subtitles, etc..).

Ja, jeg skal heller ikke prøve noget, før den er blevet testet for de ting. Potentielt er det dog et rigtigt spændende produkt.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 09:00
Jeg skal vist have mig en Nexus 9. :)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 09:41
Den ser ellers lækker ud, men jeg får nok af kagerullen, hvis jeg bruger penge på en ny tablet. Købte Z2 Tablet i foråret, så det er lige tidelig nok med en ny :)
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 10:25
Jeg er stadig kørende på en gammel iPad 2. Den halter lidt efter opdateringen til iOS 8 og skærmen er jo også fra før Retina-dagene. Med en relativt ny Galaxy Tab S i butikkerne, en ny Nexus 9 på vej og nye iPads der bliver præsenteret i dag, burde det være muligt at finde en værdig afløser - det er i virkeligheden mere et spørgsmål om vælge hvilken én.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 10:50
Og så alligevel ikke. Tab S = klart bedste skærm. N9 = klart bedste hardware. iPad 6 = klart bedste udvalg af apps.
Til top
Blu-ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2008
Point: 869
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blu-ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 15:13
Jeg undrer mig nogen gang om det her med udvalg af apps, hvilke apps er det man går glip af som Android bruger ?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 15:29
Kommer jo an på, hvem man er. Personligt mangler jeg ikke noget, fra da jeg skiftede fra iPad til min nuværende Xperia Z2 Tablet. Jeg bruger kun gangske få apps udover Chrome, og det er følgende: PLEX, Youtube, Beyond Pod (podcasts), og af og til Flipboard. Alle findes i tabletversion. Andet bruger jeg sådan set ikke min tablet til.
Jeg har dog på fornemmelsen, at der er langt flere spil til iPad. Så hvis man er til det, har det nok noget at sige.
Til top
janelne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-November-2005
Point: 309
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janelne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 15:44
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Og så alligevel ikke. Tab S = klart bedste skærm. N9 = klart bedste hardware. iPad 6 = klart bedste udvalg af apps.

Hvor mon den nye Sony Xperia Z3 Tablet Compact ligger i dette felt?
Er der kommet officiel dansk pris på dén?
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 15:45
Oprindeligt skrevet af Blu-ben Blu-ben skrev:

Jeg undrer mig nogen gang om det her med udvalg af apps, hvilke apps er det man går glip af som Android bruger ?

Mht. tablet apps er det personligt for mig; ingen. Alle de apps jeg bruger på min iPad fås også til Android. 

Da jeg skiftede fra iPhone til Android for 5 måneder siden var der dog et par stykker jeg savnede; Clear, Tweetbot og Mi.Cal (men jeg bruger også et langt større udvalg af forskellige apps på min mobil, end jeg gør på min tablet. 99 % af brugen på min tablet er internet browsing.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af janelne janelne skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Hvor mon den nye Sony Xperia Z3 Tablet Compact ligger i dette felt?
Er der kommet officiel dansk pris på dén?
Den skal jo mere konkurrere med iPad Mini.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu