|
Nexus 6, 9 og Player er kommet |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4699 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der er lidt i dette link: Hilsen Carsten.
Redigeret af csell - 15-Oktober-2014 kl. 22:22 |
|||
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak, men det jeg mangler svar på er hvordan den fungerer som mediestreamer (HD-lyd, 50/24Hz, subtitles, etc..).
|
|||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, jeg skal heller ikke prøve noget, før den er blevet testet for de ting. Potentielt er det dog et rigtigt spændende produkt.
|
|||
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg skal vist have mig en Nexus 9. :)
|
|||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den ser ellers lækker ud, men jeg får nok af kagerullen, hvis jeg bruger penge på en ny tablet. Købte Z2 Tablet i foråret, så det er lige tidelig nok med en ny :)
|
|||
jbl
Super bruger Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er stadig kørende på en gammel iPad 2. Den halter lidt efter opdateringen til iOS 8 og skærmen er jo også fra før Retina-dagene. Med en relativt ny Galaxy Tab S i butikkerne, en ny Nexus 9 på vej og nye iPads der bliver præsenteret i dag, burde det være muligt at finde en værdig afløser - det er i virkeligheden mere et spørgsmål om vælge hvilken én.
|
|||
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
||
Og så alligevel ikke. Tab S = klart bedste skærm. N9 = klart bedste hardware. iPad 6 = klart bedste udvalg af apps.
|
|||
Blu-ben
Guld medlem Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg undrer mig nogen gang om det her med udvalg af apps, hvilke apps er det man går glip af som Android bruger ?
|
|||
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kommer jo an på, hvem man er. Personligt mangler jeg ikke noget, fra da jeg skiftede fra iPad til min nuværende Xperia Z2 Tablet. Jeg bruger kun gangske få apps udover Chrome, og det er følgende: PLEX, Youtube, Beyond Pod (podcasts), og af og til Flipboard. Alle findes i tabletversion. Andet bruger jeg sådan set ikke min tablet til.
Jeg har dog på fornemmelsen, at der er langt flere spil til iPad. Så hvis man er til det, har det nok noget at sige. |
|||
janelne
Super bruger Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvor mon den nye Sony Xperia Z3 Tablet Compact ligger i dette felt? Er der kommet officiel dansk pris på dén?
|
|||
jbl
Super bruger Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Mht. tablet apps er det personligt for mig; ingen. Alle de apps jeg bruger på min iPad fås også til Android. Da jeg skiftede fra iPhone til Android for 5 måneder siden var der dog et par stykker jeg savnede; Clear, Tweetbot og Mi.Cal (men jeg bruger også et langt større udvalg af forskellige apps på min mobil, end jeg gør på min tablet. 99 % af brugen på min tablet er internet browsing.
|
|||
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den skal jo mere konkurrere med iPad Mini.
|
|||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |