|
Nexus 6, 9 og Player er kommet |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
petrucci
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det med mængden af apps er efterhånden næsten en ulempe fremfor en fordel i mine øjne.
Som eksempel sidder jeg pt. på Bornholm og skal med færgen om 3½ time. Jeg har medbragt min iPad Air samt har en Galaxy S4 og en iPhone 4S med (arbejdsmobil). Ville lige ind og finde nogen spil til færgeturen, så der var lidt at lave. MEN...: - 99% af alle spil der sådan lige er at finde under Udvalgte og Hitlister...er børnespil - Søger man i spilkategorierne (eks. terninger) er spillene under "Populære" nøjagtig de samme som dem under "Nye". Og sjovt nok starter de alle med tal - dvs. jeg mistænker det bare er en kronologisk alfabetrækkefølge både under Nye og Populære...genialt og brugbart..not. - Uanset hvilken kategori jeg går ind i, laver den samme trick Det samme er tilfældet i App Store på min iPhone 4S. Med andre ord, så er det i høj grad tydeligt at iPad og iPhone er blevet en kiddie gaming platform. Totalt ubrugbart for undertegnede og sikkert også de fleste voksne. Husker heldigvis at jeg engang købte de 2 HD remakes af Monkey Island spillene så dem kunne jeg søge frem og installere, så færgeturen er all-set. MEN humlen i det hele er...at jeg næsten synes der er FOR mange apps - og det BÅDE i App Store og i Google Play hvor ca. samme tendens er tilstede. Dog er Google Plays kategorier noget bedre og nemmere at finde rundt i. Så umiddelbart er jeg mere til "færre apps, bedre kvalitet" - som før var tilfældet ved App Store men så sandelig ikke er tilfældet mere. Husker da jeg havde en Nokia N9...der var 3-4 geniale spil som jeg kunne spille dag ud og dag ind. Det har jeg svært ved at finde nu på iOS. Ovenstående gælder primært spil. Almindelige apps er stort set identiske på iOS og Android men savner også her noget mere kvalitet generelt. Redigeret af petrucci - 16-Oktober-2014 kl. 17:04 |
||
petrucci
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Iøvrigt ser jeg også meget frem til diverse test og anmeldelser af Nexus Player. Hvis de understøtter 24p, så kunne en Plex løsning kombineret med Netflix, Viaplay osv. være en optimal og billig kombination.
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er netop også mine håb med den. Men frygter lidt, at den er 60hz only, siden der snakkes om, at den kun kommer i US og CA i starten :S
|
||
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Whaaat? Kommer der en Z3 tablet i 'Compact'-version? Jeg synes det er ret svært at vælge. Tab S, Nexus 9 og nu Z3 Tablet Compact.
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja da. Der kommer ikke en 10". Der skal du tilbage til Z2 serien. Men indmadsmæssigt er der heller ingen forskel på Z2 Tablet og Z3 Tablet Compact. Kun skærmstørrelsen.
|
||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det handler vel om at Android apps markedet er lidt wild west ,hvor IOS er mere kontroleret og tilpasset den ene spiller der er på markedet .
Har selv nyeste Nexus 7 og Ipad Air , og må nok tilstå at jeg er mere hooked på Apples præsentation i aften end på de nye Nexus . . |
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
Helmuth
Super bruger Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Z3 lidt hurtigere processor - og bedre mulighed for ram-udvidelse.
|
||
petrucci
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes personligt at Apples præsentation var noget tam i det. Meget af det i starten var gentagelser fra sidste måneds keynote - og man bliver til stadighed ved med at vise tal der "pynter" - eks. sammenligningen med hvor mange der allerede kørte med iOS 8 kontra hvor mange Android brugere der kører med det nyeste KitKat. Der er jo en grund til at tingene ser sådan ud, men man skal selvfølgelig blære sig lidt med det :)
iOS virker umiddelbart ikke så kontrolleret mere som det har været. Der er rigtig rigtig mange skod apps, som kører rigtig dårligt og crasher ret ofte. I går da jeg ledte efter spil til iOS, installerede jeg et Disc Golf spil som konstant crashede - og så iøvrigt røvringe ud med forkert udtrukket skærmformat og ringe grafik. Det lignede med andre ord et Symbian spil, der ofte crasher. Men den er gået igennem Apples kontrol tilsyneladende. Og dette er bare ét eksempel på de mange apps/spil jeg oplever crash og dårlig performance med på iOS. Bevares, jeg oplever da også crashes indimellem på Android apps, men her kan jeg bedre "forstå" det, når der nu findes flere Android versioner, flere UIs, flere skærmopløsninger, flere producenter osv. Udover det, så bød det kun på de forventelige "små-updates" i form af nye iPads med et IMO dårligt navn igen, mere OSX info og en iMac Retina til 20.000 som de fleste nok springer over. Mac Mini opgraderingen og en lavere prissætning var IMO det mest positive fra Apples præsentation. :) Redigeret af petrucci - 17-Oktober-2014 kl. 13:59 |
||
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
|
RAM-udvidelse? Jeg går ud fra du mener hukommelse? RAM er de begge født med 3GB af, og kan hverken udvides eller tages fra ;) Men det er rigtigt der står, at Z3'eren kan klare op til 128GB SD-kort, mens der står 64GB ved Z2'eren. Men dette styres af CPU'en. Og der kommer vi til dit andet punkt. CPU'erne er ens. Z3'eren er bare clocked lidt højere, men modelnummeret er den samme. Så derfor kan Z2'eren sikkert også tage et 128GB kort. Har dog kun en 64'er i min, så skal være helt ærlig og sige, at jeg ikke har prøvet. Se sammenligningen her:
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=6145&idPhone2=6633 CPU'en er nede ved features. Læg mærke til, at ikke bare Snapdragon 801 er ens, også selve modelnummeret. |
||
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ganske enig med dig. Havde forventet langt mere fra Apple i går. Havde især håbet på en ny ATV, så Android kunne få lidt konkurrence på Nexus Player og andre kommende Android TV produkter.
Er lige nødt til, at høre til det navn du bruger. Snakker vi John Petrucci? :D |
||
petrucci
Funktioner
Tak(0)
|
|
Naturligvis...the one and only guitar legend! ;-)
|
||
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |