|
Nexus player |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Angående "små udfald i lyden" er her en tråd om det fra XDA developers. Det er åbenbart et kendt issue.
Audio Dropout De fleste har løst problemet ved at RMA'e Playeren. Nogle ved at flytte Player fra Receiver til TV. J Redigeret af Jwin - 09-Maj-2015 kl. 09:57 |
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
En lille update. Efter jeg har flyttet den til et HDMI på mit TV, så er problemet med lyden væk. Det var rart. Lyden defaulter til Dolby ProLogic II fra Netflix når den kommer fra TV til min reciever, så kommer der da lidt lyd ud af baghøjtalerne. Jeg har fået TV fjernbetjeningen til at virke med Playeren over HDMI-CEC. Det var en indstilling på mit Sony TV der skulle ændres. J |
|
![]() |
|
Så kom Netflix version 2.2. Nu er der Dolby 5.1.
J |
|
![]() |
|
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Har haft min et par uger nu, men har ikke rigtigt leget med den endnu. Men én ting jeg gjorde med det samme var at sideloade Kodi (15.0 Isengard beta x86)
Kan hentes her Og Kodi på denne lille boks fungerer glimrende. Styres direkte med min Sony tv-remote. En meget nem måde at sideloade apk'er ind i maven på boksen er ved hjælp af TeamViewer QS. Findes i den indbyggede Playstore og installeres nemt. På en pc, med TeamViewer, hentes så de apk'ere ned man vil sideloade. Tjek dit ID for boksen, det skal du bruge på pc'en. På pc'en indtaster du ID'et og herefter kan du sende filen direkte fra pc'en over i boksen. Nemt og hurtigt. Efterfølgende bruger man den indbyggede (eller downloadede - kan ikke huske det) filemanager og installerer apk'en. Husk at tillade installation fra ukendte kilder først, i boksens indstillinger. Redigeret af zaboom - 04-Juni-2015 kl. 11:13 |
|
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Er børnesygdommene over, så den et reelt købsalternativ til
Apple tv? |
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
med sideload kan man installere, HBO Nordic, GO more TV2 play og de fleste andre app til streaming. så til det er fantastisk og har den hurtigste interface jeg har prøvet længe, en fed maskine.
|
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
Hvordan er kvaliteten på HBO Nordic? Stereo eller Dolby 5.1? J |
|
![]() |
|
python ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2010 Status: Offline Point: 83 |
Når i snakker om at sideload'e apper, betyder det så KUN at man installerer en app via en APK fil, eller skal der køres en modificeret udgave af android ?
|
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
Kun apk installering. Ingen ny firmware
|
|
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
Så er Kodi tilgængelig i Play Store. Ingen sideload nødvendig. Brugsværdien af min NP er lige steget med 1000% ![]() J |
|
![]() |
|
Er der nogen der har et godt trick, til hvordan man kan se en liste over alle Apps der er godkendt til Android TV? Søger man Store (i en Browser) efter "Android TV" kommer der en masse ikke godkendt crap.
|
|
![]() |
|
Jo på xda developer forum fir Nexus player.
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |