|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
zuko_dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 23 |
![]() Sendt: 26-November-2011 kl. 11:09 |
Hej alle,
når jeg scraper min filmmappe i XBMC med IMDB's Scraper, så finder den gennemsnitligt forkerte eller manglende covere til ca. hver 10. film. Min film er navngivet med det korrekte filmnavn og årstal i parantes. Men så læste jeg mig frem til at man kunne oprette en tekstfil som indeholder url'en til den korrekte film og derefter navngive den med samme navn som filmfilen og give den .nfo som fil-extension. Dette har jeg så kun gjort på de film det går galt med... Derefter har jeg scrapet forfra, men lige meget hjalp det!? Nogle idéer til hvad jeg gør galt? På forhånd tak
|
|
![]() |
|
daemon9th ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-September-2010 Sted: Odense Status: Offline Point: 45 |
![]() |
Hej, Det er muligt det kan løses med nfo filer, men det er en noget træls manuel opgave. Jeg kan anbefale Ember Media manager: http://code.google.com/p/embermediamanager/ Den scraber alle informationer (cover, fanart, trailer, info mm), som så efterfølgende kan bruges i XBMC. Det er nok nødvendigt, at tilføje source efter du har scrabet med Ember. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |