|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() Sendt: 12-Februar-2008 kl. 11:33 |
Jeg har aktiveret NFS på min Synology DS101j - har fulgt beskrivelsen fra mpcclub.com. Jeg kan bare ikke se drevet på min TViX Er der noget der er stødt ind i lignenden problemer med Synology ?? |
|
![]() |
|
![]() |
|
Falslev ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 55 |
![]() |
JA!!! Jeg har samme problem med mit Apple Tv (nito tv hack). Kan ikke se filerne på den.
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Jeg har skrevet til Synology så må vi se hvad der sker. Jeg prøvede at mounte en folder fra Synology'en på min FreeNAS - og så mappe drevet i XP. Igen kunne jeg ikke se nogle filer men jeg kunne oprette nye filer. De forsvandt dog med det samme, men de blev oprettet på Synology'en. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
Jeg bliver nød til at høre, hvad får man ud af at enable NFS?
Hvis man kører med kablet forbindelse fra Synology til trådløs router som distribuerer signalet rundt, vil det så give bedre performance eller hvordan? Redigeret af Bjur - 18-Februar-2008 kl. 16:03 |
|
![]() |
|
![]() |
Ikke det store - der er dog bedre performance ved NFS sammenlignet med SAMBA. Det skulle dog ikke være nødvendigt når det kun er alm. DVD ISO filer med streamer. MEN Dvico har en fejl i deres "iso fortolkning" som gør at afspilleren fryser ved nogle ISO filer - fejl som man ikke ser hvis den samme fil bliver streamet via NFS. Jeg håber snart at de får rettet fejlen i deres firmvare - eller at Synology kan fortælle mig hvorfor jeg ikke kan se filerne på min Synology via NFS. Redigeret af kim.t - 18-Februar-2008 kl. 16:51 |
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |