Åhhh long time since!!!
Syntes
jeg følte trang og en lille forpligtelse, for at komme med en opdateringen, på hvordan går med mit
Project'09, eller nu bliver jeg nok nød til at omdøbe den.

Siden
den 15. maj 2009, hvor sidste billede er blevet lagt op, er der sket en masse nyt på fronten, men det er først
den seneste måned, der virkelig er sket skred i tingene.
Mit
projekt lagde død i næsten et halvt år, da jeg efter sommerferien
skulle starte på HHX i Ringkøbing. Derfor skulle der købes nyt
skolegrej og en ny bærbar skulle der også til. Den lille nye kom til at
koste 7.000, da jeg ikke ville nøjes med en plastik-. fejlfyldt og
larmende HP/Acer/Asus you name it(

). Så en Sony Vaio tog hele
hjemmebioens budget, og jeg kunne derfor starte forfra med at spare op.
I
forbindelse med at det analoge tv-signal blev slukket, fik vi Canal
Digital ind i hytten, hvilket ikke var en måned for tidlig! Men også
pengene på bankbogen var blevet til flere.
Derfor sidder jeg nu i
dag i en nyindkøbt chaiselongsofa m. nyt sofabord dertil, på mit kun
16kvm værelse. Højdepunktet kom dog her for et stykke tid siden, da jeg var nede
i Elmulantan og hente min nye sorte og yderst flotte (min mor er
bestemt ikke enig, men hvad ved hun også om det

) TX-SR Onkyo 507 receiver.
Værelset har fået sig endnu en tur indretningsmæssigt for en uges tid siden. Der hvor I ser tv'et hænge nu, hænger det ikke mere. Det har i stedet fået sig en plads på den væg, hvor reolen står. Sofa'en har gjort sit indtog på værelset, og står op ad højre væg. Derudover har jeg lige fået købt et tæppe og en væghængt reol. Nu mangler jeg blot nogle få ting. Den ene ting kan I måske hjælpe med er to plakater jeg søger. Se mere i denne tråd: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=76358&title=sger-to-filmplakater
Kabelskjulere mangler endnu, mens jeg også mangler at få malet hullerne over, der hvor tv'et hang før.
Nu er det sidste, men også noget af det vigtigste jeg mangler - højtalere! Jeg har valgt at købe et par nye fronter til at starte med. Valget faldt på et par XTZ 93.23 (WMT 93), som Fyndbörsen forventer at få på lager her engang i marts.
Glæder mig allerede til at få dem hjem at stå!
Mvh.
Nichlas.
Redigeret af Despoint - 01-Marts-2010 kl. 17:53