|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Despoint ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 281 |
![]() |
|
Mange tak! ![]() Glæder mig til at komme af med Bose'erne! ![]() |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Har du besluttet dig for hvilke XTZ'er du vil have i dit setup?
|
||
![]() |
||
Despoint ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 281 |
![]() |
|
Jeg vil have et par XTZ 93.23 (93 WMT) som fronter.
![]() En XTZ 93.22 (93 WMT Shielded) som center ![]() Hvilke baghøjtalere jeg skal have er jeg stadig i tvivl om. Har du eventuelt idéer dertil? Derudover skal jeg også have en subwoofer, da jeg ikke går ud fra at de to 93.23'er kan levere nok bund. Har dog ikke haft det stor kig på, hvad XTZ har af subwoofere endnu, men en subwoofer har heller ikke første prioritet. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kæmper en kamp uden lige for at grave et par XTZ 93.23'er frem i
verden. Jeg var ellers blevet lovet både fra XTZ selv og Fyndbörsen, at
de ville have en ny levering klar her i ultimo marts. Nu er det ultimo
marts, og leveringen er blevet udskudt ydeligere. Det har jeg bare ikke
tid til at vente på, da mine Bose 301 SII bliver hentet her i weekend.
Jeg er dog i tæt kontakt med engelsk Audio Scantum og svenske Luleå Hifi Hembio, og det forlyder fra begge parter, at de har et sæt til mig, det er blot fragten der skal på plads. Problemet med Audio Scantum som jeg er længst fremme i "forhandlingerne" med er, at de ikke selv har et par på deres lager, men vil købe et par fra XTZ eget lager som de så skal sende mig. Nichlas. |
||
![]() |
||
Mad Dog Tannen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2009 Status: Offline Point: 77 |
![]() |
|
Det ser sgu ret godt ud efterhånden. Det er et fedt setup du har dig der.
Mht. sub, vil jeg bare lige sige at naturligvis er det ikke første prioritet, da et anlæg ikke lyder godt med kun en sub
![]() Derefter vil jeg sige at det bør prioriteres alligevel. Det giver en ekstra dimension til filmen, lidt jordskælv på den fede måde er jo altid godt.
![]() |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak skal du have Mad Dog, er sku også glad for det.
![]() Mangler bare de fronter! ![]() Du har helt ret. Fronterne skal hjem før jeg begynder at overveje en sub, men derefter regner jeg med at gå til 2.1, derefter 3.1 og sidst 5.1 ![]() |
||
![]() |
||
Mad Dog Tannen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2009 Status: Offline Point: 77 |
![]() |
|
Lyder som en god plan
|
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har desuden fået et par Superlux 681'ere.
En stor rost headphone til kun 250dkr incl. fragt fra Tyskland(!). Jeg har dog været så heldig at låne et filter(lavet af en gut fra Holland) fra en bruger på Hifi4all, så lytteoplevelsen er fantastisk! I kan læse om dem her i denne tråd på Hifi4all; http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=79319&PN=1&TPN=1 ![]() Redigeret af Despoint - 28-Marts-2010 kl. 15:50 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så skete der noget igen, igen!
Jeg har lige lagt en ordre på et par XTZ 93.23 (93WMT), et par Floorstands 99 samt 5m Supra kabel hos Luleå Hifi&Hembio. De forventer en leveringstid på en 10-12dage, da de skal have standerne hjem, hvilket de gerne skulle få her engang i denne uge. Det bliver 10 lange dage! ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så kom mine nye XTZ'er ENDELIG ind af døren og for satan, hvor er de flotte!
![]() Indtryk kommer senere, sammen med billeder. |
||
![]() |
||
Puma ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 596 |
![]() |
|
Hej Despoint
Godt at se der er kommet lidt skred i projektet igen :-) Fint valg af receiver og højtalerne passer vel også til et værelse på den størrelse, men jeg tror dog hurtigt vil komme til den konstatering at du mangler lidt lyd i den dybe ende....Hvorfor næste projekt måske burde være en fornuftig sub til, at lægge lidt bund på dine nye front højtalere.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, der mangler lidt lyd i den dybe ende, men jeg synes faktisk at XTZ'erne gør det ganske okay, der kan dog ikke være tvivl om at der skal spændes en subwoofer på når økonomien er dertil.
Jeg har nemlig brugt en af helvedes masse penge på det seneste. Jeg har fået købt mig en iMac 21,5", med dertilhørende Apple Airport Express. Det er sku en fantastisk måde at sin lyd ud i højtalerne, bonus er også, at når jeg sidder i sofa'en med musikken kørende, så har jeg mulighed for at styre hele min musiksamling via. min iPhone 3G(S), så jeg ikke skal rejse mig for at skifte sang. Det er fandeme smart! Nå, i går fik jeg så bestilt en centerhøjtaler, og ikke overraskende faldt valget på en XTZ 93 Shielded, forbundet ligesom fronterne med Supra. Så mangler jeg bare baghøjttalerne, og de skulle gerne være på matriklen enten fredag eller lørdag. Der blev det ikke XTZ, men jeg har derimod købt to stk. HarboSat10 fra en bruger herinde. Jeg synes ikke XTZ' udvalg bød på en passende baghøjttaler, så det blev fra lukkede HarboSound. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |