|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | |
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
hmm synes vore "forumkolleger" mener noget andet tidligere i tråden?
Redigeret af Nikodk - 31-August-2009 kl. 15:58 |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Ser godt ud, hvor kom reolen fra?
|
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
Reolen er fra Danbomøbler til kr 1400
ok billigt synes jeg. Jeg dynes det har været svært at finde et møbel der var passende i en ordentlig dybde. Var tæt på at lave en "Kampusløsning", men fandt så dette ved en tilfældighed |
|
![]() |
|
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
Hej! Det ser sku godt ud! Jeg er helt misundelig på jer, der kan have et dedikeret bio/game room. |
|
![]() |
|
![]() |
der er vist også mange der er misundelig på dit setup - fedt udstyr..
Det endnu mere fede ved mit rum, er at når det er en gammel udestue, så er det en seperat bygning i forhold til huset = der kan være fuld blus på lyden, uden at ungerne kan høre det ovenpå, når de sover |
|
![]() |
|
![]() |
Ja jeg blev jo også nødt til at bytte min 40GB, så jeg kunne udnytte min Onkyo. har ikke testet om jeg kan høre forskellen endnu, men jeg flyttede min sub i weekenden, så den kom væk fra væggen ved lærred og ud i siden midt i rummet - wau en forskel Og det er jo en fornøjelse at se, der står "det rigtige" i displayet på Onkyoen |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Flot ser det ud
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
de gamle stole gik til en "forumkollega" herinde. Mener de røg til Aalborg...
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Det er da rigtigt, du havde dem jo til salg, mente lige det var dig som købte dem ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
tror oven i købet at du var interesseret i et par af dem dengang?
|
|
![]() |
|
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
Dine nye stole ser gode ud, hvor køber du dem henne?
|
|
I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80 HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7) WDTV Live |
|
![]() |
|
![]() |
det er noget så exclusivt som fra Jysk... http://www.jysk.dk/130/133/3698140/a/catalog det kommer jævnligt på tilbud til 999, så hold øje med deres hjemmeside/katalog, hvis du skal ha nogle |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |